پژوهش بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی
پژوهشی با عنوان بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با فرمت ورد چکیده: فرایند جهانی شدن و سرعت پیشرفتهای فنی در گستره وسیع انواع صنایع مختلف بدلیل رشد رقابت از یک سو و افزایش مطالبات مشتریان از سوی دیگر باعث دگرگونی بازارها شده است، موفقیت در بازارهای پرچالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایتهای نامعقول فعالیت داشته باشند که این جز در سایه داشتن کارکنانی با دانش و انگیزه میسر نخواهد شد . رقابت بر پایه خدمات برتر به مشتری شالوده محکمی عرضه میکند که شرکتها را قادر میسازد یک مزیت رقابتی با دوام پیریزی کنند، بخش خدمات در حال گذر و تغییر