پژوهش بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بیمهی الکترونیک
پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بیمهی الکترونیک بصورت کامل و با فرمت ورد چکیده: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی – پیمایشی از نوع میدانی است. جامعهی آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان الکترونیکی بیمه ایران در خراسان رضوی، که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 180 نفر از مشتریان این سازمان به عنوان نمونه انتخاب شدند. دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه پژوهشگر ساخته با پایایی 0.84 جمعآوری و از طریق مقدارآماره آزمون (آماره t)برای آزمون هر فرضیه وP برای معناداری مدل با نرم افزار SPSS/18 تجزیه و