پژوهش بررسی تأثیر ابعاد برند برارزش ویژه برند از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد
پژوهشی با عنوان بررسی تأثیر ابعاد برند برارزش ویژه برند از دید مشتریان محصولات غذایی شهرک صنعتی مشهد به صورت ورد چکیده: در عصر جدید که دوران ادغام و تحصیل شرکت هاست، ارزش نام و نشان تجاری یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام میباشد و این به سبب قدرتی است که یک نام تجاری در کسب مشتری جدید و حفظ مشتریان موجود دارد . اگر نام ونشان تجاری دارای ارزش ویژه بالایی باشد، شرکت میتواند در سایه ی وجود آن هزینه بازاریابی را کاهش دهد. زیرا مشتریان نسبت به آن آگاه و وفادار هستند، هنگام مذاکره و چانه زدن با توزیع کنندگان و خرده فروشان شرکت از موضع قوی تری برخوردار است، و به شرکت اجازه