پروپوزال بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری(مورد مطالعه شعب بانک ملت استان مازندران)

دانلود فایل

پروپوزال بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری(مورد مطالعه شعب بانک ملت استان مازندران)

1553774885 5739 - پروپوزال بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری(مورد مطالعه شعب بانک ملت استان مازندران)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 30 صفحه قسمتی از متن .doc : گرایش منابع انسانی موضوع: پروپوزال بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری(مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران) مقدمه امروزه بازاریابان در جستجوی راه ها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن مشتریان وفاداری برای خود ایجاد نمایند، چرا که این امر باعث کاهش هزینه های بازاریابی و عملیاتی و افزایش سودآوری خواهد شد. در هر سازمان، چه تولیدی و چه خدماتی، مهم ترین عامل جهت حفظ و بقای سازمان، مشتریان می باشند. اگر سازمان بتواند با جلب رضایت مشتریان به ایجاد وفاداری در