پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک

دانلود فایل

پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک

1572647664 8233 - پرسشنامه تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک

هدف : بررسی تاثیر خدمات بانک بر جذب و نگهداشت مشتری در بانک (خدمات عابر بانک، خدمات ملی کارت، خدمات سامانه بام، خدمات تلفن بانک ملی، خدمات اپلیکیشن بله، جذب و نگهداشت مشتری) تعداد سوال: 30 تعداد بعد: 6 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: محقق ساخته (سفارش) نوع فایل: word 2007 همین الان دانلود کنید قیمت: 34000 تومان توجه : با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت. دو استراتژی اساسی برای نگهداری مشتریان وجود