Posted in دانلود مقاله ، دانلود پروژه پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا دانلود مقاله ، خرید مقاله اسفند ۱, ۱۳۹۹ دانلود فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفههای نظری باشد، نوعاً دغدغههای محقق میباشد. از آنجایی که مدرکگرایی در حال به اوج رسیدن میباشد و گرایشات و احساسات بیهویتانه در افراد در حال افزایش میباشد و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن میباشد و… 1- کالایی شدن/کالاگرایی مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصولگرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی به این مفهوم که صرفاً به ویژگیهای کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه میگردد. مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا میبینیم با مختصات و ویژگیهایی که در محصول است. (کالا= Product) مفهوم سوم: فقدان مزیتهای مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیتهای بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمیدهیم. و… فهرست مطالب: سوالات اساسی: 1- کالایی شدن چیست؟ 2- کالایی شدن دانشگاه چیست؟ 3- بازاریابی چیست؟ 4- بازاریابی معناگرا چیست؟ 5- معناگرایی چیست؟ 6- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت در 22 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است. دانلود فایل