دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی، در قالبppt و در 133 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مزیت رقابتی-افزایش پیچیدگی تلاش ها
تحول درساختارسازمانی برای توسعه یافتن
همسویی سازمان و نیروها درمتعالی شدن
تغییر در روندهای جهانی
محیط در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
خواستگاه های مدیروکارکنان
برخی تعابیر متداول برای سنجش توسعه یافتگی
ارزش های فردی
سلسله مراتب نیازها
نقاط تمرکز بر سازمان موفق
فرآیند رشد در انسان
مشارکت کارکنان
تیم و تیم سازی
فواید مشارکت
راه های مشارکت
مزایای مشارکت کارکنان
سهیم نمودن کارکنان
شرایط اجرای مشارکت
ضرورت مشارکت
مشارکت در دولت
درچه مشاغلی احتمال موفقیت بیشتری دارید
نحوه تشخیص جایگاه مناسب برای کارمند جدید
نحوه تشخیص جایگاه مناسب برای کارمند جدید
منشاء رفتاری نیروی انسانی
توقعات عمده کارفرما از فرد شایسته
رفتار فرد شایسته در ارتباط با همکاران
سوژه های داوری معقول درانتصاب وترفیع
باسوادی در عصر اطلاعات
تفکر مبتکرانه و ابداع گرانه
ارتباطات موثر
بهره وری بالا
مشارکت دادن افراد در تصمیم گیری
تاثیرمشارکت افراد در سازمان
فرایند توانمند سازی
مدل مشارکت
مدیریت مشارکتی
نظام پیشنهادات
ضرورت بهره گیری از نظام پیشنهادها در ایران
بهبود فرهنگ سازمانی و رضایتمندی شغلی
دلایل کشمش درگردآوری منابع به نفع خویش
چهره کریه ترسیم شده از ثمر بی عدالتی
تصویری واقع گرایانه از ویژگی های شخصیتی
آزمون دکتر فیل اندیشمند رواشناس بین المللی
دیدگاه اندیشمندان در باب رضایت
عوامل رضایت شغلی از دید پورتر و استیرز
آثار وجود رضایت شغلی
تاثیررضایت شغلی بر سازمان
ارتباط بین رضایت شغلی و رضایت از زندگی خانوادگی
مهمترین تحریک انگیزه یک کارمند
به رسمیت شناختن ، محرک ایجاد انگیزه
عوامل تحریک کننده نیروی کار برای ترقی
رضایت مشتری, کسب سود و بهره وری
اندازه گیری رضایت کارکنان
روشهای اندازه گیری رضایت کارکنان
نمونه رضایت سنجی در ایران
عوامل مؤثر بر رضایت کارکنان
عادت های ناپسند فرهنگی
رهبری
ویژگیهای رهبران کاریزما –فرهمند
سبک مشارکتی
مناطق سازمانی
مراحل سازماندهی گروه
مراحل سازماندهی گروه
تقسیم بندی عمودی
عوامل حیاتی موفقیت تیم
دلایل تیم سازی در سازمان ها
مدل فرایندی تیم سازی در سازمانها
معیار های کار تیمی
قسمتی از متن:
فواید مشارکت:
مدیر، با تفویض اختیار و مشورت کردن با کارکنان خود، آنان را در امور اجرایی دخیل مینماید که این مشارکت باعث ایجاد انگیزه در میان آنان شده و کارها به صورت منظم و دقیق و مطلوب پیشرفت میکند.
مشارکت کارکنان به مدیر این امکان را میدهد که به راحتی از هوش، ذکاوت و تجربه کاری کارکنان خود استفاده مناسب را ببرد، تا کارها سریعتر انجام شوند.
مدیرزمان حال باید جهت رفع مشکلات سازمانی از تفکرات و نظرات کارکنان خود به نحو احسن استفاده نماید. در تصمیمگیریها به نحوی عمل کند که مشخص شود از نظرات آنان استفاده شده است. این روش باعث میگردد کارکنان خود را در انجام امور سهیم دانسته و کارها را با انگیزهای بیشتر دنبال نمایند.
استفاده مناسب ترازظرفیتهاو قابلیتهای نهاده های سازمانی به ویژه نهاده های انسانی در شناسایی، رفع و محو نواقص احتمالی قبل از واگذاری موجبات تداوم تسهیل در فرایندهای کاری را فراهم ساخته که در نهایت بالندگی و بهسازی سازمان، رضایتمندی ارباب رجوع و افزایش سطح مصالح و درآمدهای ملی را دربر خواهد داشت.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی" می باشد که در حجم 133 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.