مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

دانلود فایل

مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

1581668901 8524 - مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

توضیحات : مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : -1-1)مقدمهَ برند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.http:www.Financialexpress.com) ). امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390). بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات