مبانی نظری تحقیق مدیریت بازاریابی وتبلیغات

دانلود فایل

مبانی نظری تحقیق مدیریت بازاریابی وتبلیغات

1595482027 8524 - مبانی نظری تحقیق مدیریت بازاریابی وتبلیغات

توضیحات : مبانی نظری تحقیق مدیریت بازاریابی وتبلیغات در 32 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد (کانتاپیپات، 2009). مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف . مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان