مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

دانلود فایل

مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

1599459234 8524 - مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

توضیحات : مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق) در 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : مبانی نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات) فصل دوم تحقیق) ماهیت و طبقه بندی خدمات خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد یا به عبارتی دیگر یک فعالیت تجاری است که بدون فعالیت فیزیکی تولیدی یا صنعتی بوده و محصولی که به مصرف کننده آن ارئه می گردد خدمت است .( دانیل یادین.2001) خدمات می تواند بخش کمی از محصول و یا کل محصول را شامل شود که بر این اساس محصولات از لحاظ خدمات