مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

دانلود فایل

مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

1599719176 8524 - مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

توضیحات: مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) در 31 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات ، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. نکته بسیار درخور توجه در این صنایع ، نقش موثر کارکنان در خلق ارزش است به گونه‌ای که می‌توان گفت حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و وفادار امکان پذیر نیست ، چرا که کارکنان وفادار خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می‌کنند و در جلب رضایت مشتری و وفادار نمودن آن سهم بسزایی دارند. یکی از موضوعاتی که امروزه از دیدگاه