طرح درس کسر و احتمال، ریاضی دوم

- طرح درس کسر و احتمال، ریاضی دوم

طرح درس کسر و احتمال، ریاضی دوم

عنوان فصل 7 کتاب ریاضی دوم دبستان، کسر و احتمال می باشد. در این فصل، دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله: قسمتی از یک واحد، نمایش کسرها، مفهوم احتمال و احتمال و کسر آشنا می شوند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه جهت تدریس موضوعات مذکور آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 5 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 2 صفحه بوده و مطالب آن  در چهار مرحله تهیه و تنظیم شده است. ( این مراحل عبارتند از : برنامه ریزی، فعالیت های مقدماتی، فعالیت های حین تدریس و فعالیت های تکمیلی)

طرح درس دوم شامل 3 صفحه بوده و در آن توضیحات لازم جهت تدریس این درس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند ذکر شده است.

در این طرح درس پس از تعیین اهداف به سراغ  روش تدریس، مدل کلاس، ایجاد انگیزه و ارزشیابی تشخیصی رفته ایم. در ادامه، تدریس درس انجام شده و در نهایت ارزشیابی پایانی به عمل آمده و پس از جمع بندی مطالب، به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنما و روش تدریس این فصل از کتاب ریاضی دوم ( در 8 صفحه )، نیز وجود دارد.

   هدیه این محصول : طـرح درس تدریس عددهــای سـه رقمی – طرح درس اعداد زوج و فرد ریاضـی پایه دوم

برای دانلود کلیک کنید