تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده مقاله رشته مدیریت بازاریابی و فروش درس رفتار مصرف کننده

عنوان فارسی مقاله : تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده عنوان لاتین مقاله : The Influence of the Integrated Marketing Communication on the Consumer Buying Behaviour تعداد صفحات مقاله اصلی : 5 فرمت : pdf مجله : الزویر سال انتشار : 2015 در صورت نیاز می توانید سفارش ترجمه بدهید فایل ترجمه آماده است و بلافاصله پس از پرداخت هزینه فایل ارسال می شود. چکیده فارسی : هدف این مقاله تاکید بر تاثیر ارتباطات جامع بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان با استفاده از پژوهش های مستند می باشد. روش تحقیق مراحل زیر را در بر