بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

دانلود فایل

بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

1507065365 1547 - بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی

بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی """ تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی: بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و…. """