قالب علمی خبری دیتالایف ـ آنیتا

picuploaded 33 - قالب علمی خبری  دیتالایف ـ آنیتا

قالب علمی خبری دیتالایف ـ آنیتا

قالب دیتالایف آنیتا* قالبی جدید ، مدرن ، زیبا و متفاوت از dvx.ir است که با طرح فلت برای سیستمهای مدیریت محتوی دیتالایف و تی دیتالایف آماده و عرضه شده است. این قالب دارای طراحی  تخت بوده و در طرح آن سبکی خاص اعمال شده که با طرح های تخت دیگر تفاوت داشته و از بکار بردن رنگهای شلوغ و پراکنده خودداری شده و بر اساس شعار “سادگی عین زیبائیست” حداکثر تلاش برای خلق قالبی ساده و شیک و مدرن و متوازن و متقارن صورت گرفته است. این قالب 99% بر پایه css و قالبی سبک و سریع بوده و بخشهای مختلف آن نیز بر اساس بازتابهای دریافتی از کاربران و نیازهای یک سایت علمی خبری تعبیه شده که مواردی مانند ستون مختص تبلیغات در سمت چپ قالب از این موارد است.
بخشهای مهم قالب از قبیل منوی بالا ، ساید بار راست و ستون تبلیغات چپ با فایل tpl جداگانه تفکیک شده تا یافتن فایل و ویرایش آنها با سهولت بیشتری ممکن باشد.
قالب دارای بخشهای متعددی مانند تصویر روز ( متصل به یک موضوع ) ، اسلایدری جدید و زیبا ( دریافت تصویر و عنوان از آخرین مطالب کل یا یک یا چند موضوع ) ، تبهای سه گانه تعبیه شده در سایدبار ، جدیدترین مطالب ، ستون تبلیغات چپ ، قسمت گزارش تصویری در بالای فوتر ( متصل به موضوع یا موضوعات با نمایش تصویر و عنوان پنج مطلب آخر ) و … است.
این قالب به ویژه برای سایتهای دارای موضوعات مدرن و خبری علمی ، تکنولوژی ، فناوری و همچنین سایتهای با موضوع اخبار موبایل و … بسیار مناسب است.

 

 

 

 

 

 

این قالب مناسب ورژن 9.4 دیتالایف می باشد .

 

می توانید این قالب را برای مدتی محدود با 50 درصد تخفیف تهیه فرمایید .

برای دانلود کلیک کنید