جزوه آموزشی بیمه های عمر جهت آزمون بیمه مرکزی

- جزوه آموزشی بیمه های عمر جهت آزمون بیمه مرکزی

جزوه آموزشی بیمه های عمر جهت آزمون بیمه مرکزی

ظبق آیین نامه 96 بیمه مرکزی که از سال 1398 جایگزین آیین نامه 54 شده است. تمامی نمایندگان بیمه های زندگی ( بیمه های عمر ) باید در آزمونی که توسط پژوهشکده بیمه زیر نظر بیمه مرکزی برگزار می شود شرکت کرده و گواهی قبولی در این آزمون را اخذ نماینذ.

سرفصل های آزمون بیمه های زندگی (بیمه های عمر ) از طرف بیمه مرکزی مشخص شده و منبع آزمون کتاب اصول و مقررات بیمه جلد یک و سه فصل اول از جلد دوم عنوان شده است.

کتاب اول 613 صفحه و سه فصل اول از جلد دوم شامل 147 صفحه می باشد.

قیمت تمام شده این دو جلد امروز 75 تومان است که این روز ها پیدا کردن آن حتی با همین قیمت گزاف سخت شده.

از طرفی فقط سرفصل های مشخص شده از طرف بیمه مرکزی هدف آزمون بوده و مطالعه بسیاری از مباحث مفصل کتاب برای آزمون نماینده عمر لازم نخواهد بود. و از آنجا که بسیاری از نمایندگان بیمه های عمر به عنوان شغل دوم به این حرفه اشتغال دارند هرگز فرصت لازم برای مطالعه این حجم از کتاب را نخواهند داشت.

 

جزوه آماده شده یک نسخه خلاصه در 83 صفحه است که جهت آمادگی برای آزمون بیمه مرکزی برای نمایندگان بیمه های زندگی تهیه شده و سرفصل های خواسته شده برای آزمون بیمه عمر را شامل می شود. 

در صورت خرید این جزوه بسته نمونه سوالات دوره قبلی آزمون عمر مربوط به اسفند 97 گروه یک و دو و همچنین نمونه سوالات چهارگزینه ای کتاب اصول و مقررات بیمه فصل بیمه های عمر، حوادث و درمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت

امید است مورد رضایت نمایندگان و فعالین صنعت بیمه قرار گیرد.

 

حتما قبل از پرداخت ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد بفرمایید

برای دانلود کلیک کنید