ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک

- ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک

ملاحظات دندانپزشکی در بیماران سیستمیک

این فایل کنفرانس آماده دانشجویی در قالب پاورپوینت و در 66 اسلاید تهیه و تنظیم گردیده و شامل تمامی نکات مورد توجه در بیماران دارای بیماری های سیستمیک در هنگام مراجعه به دندانپزشکی به همراه تصاویر متعدد آموزشی  می باشد.

فشار خون – علائم – داروهای مورد استفاده در BP بالا – ملاحظات دندانپزشکی – چگونگی تجویز داروی بی حسی – کنترااندیکاسیون نسبی – تداخل با داروهای تجویزی – مشکلات قلبی – اندوکاردیت عفونی – گروه های در خطر – علائم سیستمیک – علائم عروقی – علائم آزمایشگاهی – تدابیر پزشکی – ملاحظات دندانپزشکی – پروفیلاکسی – نحوه پروفیلاکسی استاندارد – بیماران ایسکمی قلبی – علائم – تفاوت آنژین با آنفارکتوس – بیماری های تیروئید – بارداری و شیردهی – دیابت – بیماری های ریوی و … بخشس از مهمترین مطالب این فایل جامع می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(7400تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

برای دانلود کلیک کنید