دانلودموتور قدرتمند شطرنج کومودو Komodo 13 .3 chess engine نسخه اورجینال 2020

picuploaded 188 - دانلودموتور قدرتمند شطرنج کومودو Komodo 13 .3 chess engine نسخه اورجینال 2020

دانلودموتور قدرتمند شطرنج کومودو Komodo 13 .3 chess engine نسخه اورجینال 2020

کومودو13.3

نسخه اورجینال 2020

نسخه Komodo 13.3

نسخه: 64 بیتی ویندوز

OSX
Windows
Linux

یکی از قویترین موتورهای شطرنج حال حاضر در جهان

برنامه شطرنج 1 در جهان

قیمت در سایت اصلی 59 دلار Komodo chess engine

همراه با فیلم فارسی روش نصب وفایل PDF چگونه باید اندازه جدول هش را تنظیم کنیم؟

قهرمانی در تورنمنت های کامپیوترهای جهان

نسخه جدید کومودو 13.3

موتور شطرنج

سریع تر و معقول!

موتور شطرنج با ارزیابی استاد بزرگ!

پیشرفت های جدید

+20 ELO واحد قویتر از کومودو 13.02 در حالت چند پردازنده
شخصیت های جدیدی اضافه شده است: تهاجمی ، پوزیسیونی ، مبتدی ، Endgame آخربازی و موارد دیگر!
معرفی و آشنایی با تمام موارد جدید Komodo ، Komodo MCTS

کومودو 13.3 MCTS مانند هیچ موتور شطرنج دیگری در جهان فکر نمی کند. با الهام از ایده های آلفازیرو AlphaZero و لیلا Leela ، لری و مارک تصمیم به اختراع کومودو گرفتند. آنچه آنها در این مسئله به وجود آوردند Komodo 13.3 MCTS است – موتوری که در جستجوی حرکت نامزدها به روشی جدید باورنکردنی حرکت می کند و حرکاتی را پیدا می کند که هیچ موتور دیگری قادر به انجام آن نباشد !؟

لری کافمن در 17 فوریه 2020 کومودو 13.3 را معرفی می کند.

ما به تازگی کومودو 13.3 را منتشر کرده ایم ، یک نسخه ارتقاء یافته  از 13.2.5 ، که یک نسخه به روز شده از نسخه ای است که اخیراً در مسابقات جهانی شطرنج رایانه و نرم افزار جهانی نرم افزار دتبه اول را کسب کرده است. Komodo 13.3 در درجه اول ارتقاء قدرت در نسخه استاندارد است ، تقریبا 15 elo از 13.2.5 قوبتر است ، با تنها چند درجه ello در حالت MCTS. Komodo 13.3 ویژگی جدیدی با عنوان “شخصیت ها” را معرفی می کند که سبک های بازی اصلاح شده برای شبیه سازی انواع مختلف بازیکنان انسانی است. هر دو نسخه معمولی و MCTS در حدود 25 تا 35 elo از 13.02 قوی تر هستند و در حالت عادی حدود 40 elo از Komodo 12.3 قوی تر است ، در حالت MCTS 75 elo قوی تر است. در حالی که نسخه MCTS هنوز به اندازه معمولی Komodo قوی نیست (مگر اینکه از MultiPV استفاده می کنید) ، ما معتقدیم که جزء 5 موتور برتر CPU است و ما ادعا می کنیم که موتور CPU شماره یک است که موتورها دارای MultiPV هستند 5. یا بیشتر. Komodo 13.3 MCTS در قابلیت استفاده از سخت افزار با هسته های بسیار بهتر از نسخه های قبلی است. دستاوردهای Elo در حالت MCTS از نسخه 12.1.1 در محدوده 250 تا 350 قرار دارند. ما همچنین یک سطح مهارت اضافی را به بالا و سه تا پایین اضافه کرده ایم. Komodo 13.3 با تکرار کنترل های زمان در 13.2 ، رفع برخی اشکالات جزئی دیگر را برطرف می کند ، پیشرفت های بسیاری از آن نسخه دارد ، باعث می شود گزینه Dynamism در حالت MCTS کار کند ، و ویژگی جدیدی به نام “مهارت خودکار” را اضافه می کند که سطح مهارت را تنظیم می کند. بر اساس دوره بازی.

Komodo 13.3 بهتر از سایر برنامه های شطرنج تجزیه و تحلیل می کند. توسعه تکنولوژی MCTS به ویژه در ترکیب بهمراه آنالیز همزمان چند واریانت  است: در رایانه های استاندارد که چند پردازنده دارند، Komodo 13.3 MCTS بهترین موتور جهان برای تجزیه و تحلیل واریانت ها است. علاوه بر این، Komodo 13.3 یک شخصیت بسیار انسانی دارد. در موقعیت های متعادل، جایی که موتورهای دیگر به عنوان “0.00” ارزیابی می شوند، Komodo به نظر می رسد دقیق تراست :

 

درکمتر از 1 دقیقه به عمق بررسی 30 می رسد

در شطرنج کامپیوترها کمودو قهرمان سه گانه جهان است.

 در سال 2018، کومودو 12 برنده مسابقات جهانی شطرنج جهان در استکهلم سوئد در هر سه بخش شد.

Komodo 13 MCTS به طور قابل توجهی در سیستمهای با  پردازنده چند هسته ای بهبود یافته است! نسخه MCTS  اکنون 390 واحد Elo در مقایسه با Komodo 12 بهبود یافته است توصیه می شود برای همه کسانی که علاقه مند به کشف واریانت ها و تشخیص اشتباه ها با کمودو13.3 هستند.

GM Boris Avrukh(بوریس آوروخ: “من عمیقا به سبک کومودو نقل مکان کرده ام. به نظر من این ترکیب کاملی بین دقت کامپیوتر و درک موقعیت پوزیسیونی انسان است. من احساس می کنم که درک موقعیتی را به سطح بعدی می گیرد. پس از چنین عملکرد قابل توجهی، من قصد دارم کومودو را در کار آتی خودم، به ویژه در بازی بسیار پوزیسیونی، آزمایش کنم و واقعا به دنبال کار با آن هستم. “

 

توجه: کومودو 13.3 برای دانلود فوری پس از خرید در دسترس است.

سازگار با نرم افزارهای شطرنج زیر:

Compatable GUIs

Chessbase
– Fritz
– Aquarium
– Chess Assistant
– Hiarcs Chess Explorer
– Shredder (Classic) 
– Arena

پشتیبانی از سیستم عامل :

  • ویندوز

توجه داشته باشید: کومودو یک “صفحه شطرنج ‘را شامل نمی شود

همراه با فیلم فارسی روش نصب موتور کومودو بر روی نرم افزار فریتز وفایل pdf  آموزش فارسی تنظیمات هش HASH

با دانلود انجین اورجینال کومودو میتوانید با خیال راحت برای شروع بازی های خودتان تدارک ببینید

برای دانلود کلیک کنید