طراحی لوگو برای سوشیال مدیا

با توجه به پلتفرم های سوشیال مدیا در دنیای امروز شرایط وسیع و مناسبی برای افراد فراهم شده تا بتوانند کسب و کارهای کوچکی راه بیاندازند. اما آنچه که بیش از هر چیزی سرچ می شود داشتن یک لوگو برای کسب و کاری است که افراد دارند.
بسته به اینکه شما در چه فضایی اقدام به فروش می کنید یا خدمات ارائه می دهید داستان لوگو متفاوت می شود. اگر شما حتی در دو شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می کنید نیاز دارید تا لوگویی با استاندارهای متفاوت داشته باشید.
شاید امروزه شنیدن نام لوگو کمی ترسناک و پر هزینه به نظر برسد اما باید گفت من به عنوان مشاور و فروشنده محصولات اوریف لیم می خواهم به شما توضیح دهم که اینطور نیست.
در واقع در این مقاله می خواهم تجربه ی خود را با شما درمیان بگذارم
ابتدا برای سفارش یک لوگو تماس های متعددی گرفتم اما قیمت های بالایی از دو و نیم میلیون تا سی میلیون برای طراحی لوگو دریافت می کردند. بنده در شروع کسب و کار هزینه ی به این بالایی نمی توانستم پرداخت کنم بنابراین رفتم سراغ لوگوهای آماده یا سازنده های لوگو و هوش مصنوعی اما چون در زمینه ی طراحی لوگو هیچ تجربه ای ندارم برای انتخاب مردد شدم علاوه بر اینکه طرح های آنها به هیچ عنوان مورد علاقه ی من نبود. پس تصمیم گرفتم تا بیشتر سرچ کنم تا اینکه با لوگو 100 اینک وب آشنا شدم راستش وقتی وارد صفحه ش شدم باورم نمیشد که بتونم با 100 هزار تومن صاحب یک لوگو بشم علاوه بر اینکه واقعا لوگوهاشو مخصوصا تو دسته ی آرایشی بهداشتی که به درد من می خورد دیدم خیلی وسوسه شدم. بنابراین تونستم با کمترین هزینه برای اول کارم چیزی رو انتخاب کنم که دوسش داشته باشم.
از طرفی به من لوگوهایی که تحویل دادند برای اینستاگرام جدا بود برای تلگرام جدا برای استفاده تو سایت جدا برای استفاده در بنرهای تبلیغاتی جدا یعنی یه طرح کاملا استاندارد تحویل گرفتم
به شما هم می خواهم پیشنهاد کنم اگر اول کارتون هستید خیلی هزینه نمی تونید بکنید حتما به این سایت سر بزنید تازه اگر بخواهید لوگو برای خودتون بشه 50 تومن اضافه پرداخت کنید اون لوگو دیگه از سایتشون حذف می شه و مختص شما میشه.
راستی یادم رفت بگم الان که کسب و کارم حسابی گرفته یه لوگوی حرفه ای ازشون گرفتم که از تخفیف 24 درصدی استفاده کردم.
راستی دوستای خوبم که این مقاله رو میخونید اگر از محصولات اوریف لیم خواست من در خدمتم
شماره تماس 09192612895