پاورپوینت آماده; بررسی و مطالعه سیستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهای منابع انسانی

- پاورپوینت آماده;  بررسی و مطالعه سيستم های  پاداش و جبران خدمت و چالشهاي منابع انساني

پاورپوینت آماده; بررسی و مطالعه سیستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهای منابع انسانی

مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است

 

تعداد اسلاید : 28 اسلاید

بسم الله الرحمن الرحیم بررسی و مطالعه سیستم های پاداش و جبران خدمت و چالشهای منابع انسانی Compensation System `

سیستمی است به منظور ایجاد شرایطی که هر یک از کارکنان متناسب با کمیت و کیفیت کاری که انجام می دهند پاداش در یافت کنند.

اگر خدمات کارکنان در حد مورد انتظار باشد به صورت حقوق و دستمزد و اگر فراتر از سطح مورد انتظار باشد به صورت پاداش جبران می شود
رابطه پاداش و انگیزش تلاش عملکرد اهداف سازمانی اهداف مردمی پاداشها انواع پاداش پاداشها بیرونی درونی غیر نقدی نقدی مبتنی برعملکرد

مبتنی بر عضویت
اختیار عمل
فرصت برای
رشد
مشارکت در
تصمیمات
تنوع کار حق انتخاب

دفتر کار مجهز

حق استفاده از
پارکینگ

کارت بازرگانی
زمان استفاده از پرداخت های تشویقی
زمانی که تلاش سبب بهبود عملکرد گردد
وقتی که کار منظم و با سرعت و کیفت مناسب انجام شود
وقتی که در جهت اجرای بهتر استراتژی های سازمان گردد
استانداردهای سازمان را بهبود بخشد
مورد اعتماد کارکنان باشد
سبب تکرار رفتار با پیامد مطلوب گردد
سبب یادگیری کارکنان از رفتار مناسب شود
رویکرد نوین در مدیریت پاداش
تلفیق مدیریت عملکردو
مدیریت اعطای پاداش
با استراتژی سازمان جبران خدمات
عبارت است از کلیه حقوق ومزایای نقدی غیر نقدی مزایای مربوط به

خصوصیات شغل و شرایط محیط کار که در مقابل خد ماتی که کارکنان و

مدیران در سازمان انجام می دهند تعلق می گیرد ادامه جبران خدمات
در نگرش نوین به مدیریت نیروی انسانی
جبران خدمات تنها از طریق پرداخت حقوق یا دستمزد و مزایای پولی انجام نمی

پذیرد بلکه میزان کیفیت زندگی کاری (Quality of work life) که شامل

مزایای غیر مستقیم مالی و مزایای غیر مالی است مورد توجه قرار میگیرد

درک عدالت انگیزش تعهد عملکرد برابری فردی برابری بیرونی برابری درونی رابطه برابری و نتایج مرتبط با کار سیاست و خط مشی طراحی سیستم جبران خدمات استراتژی سازمان
چرخه عمر سازمان
عوامل موثر بر سبد package)) جبران خدمات
شرایط اقتصادی
شرایط اجتمائی
شرایط سیاسی
شرایط فرهنگی
سطح زندگی مردم
هدف مدیریت جبران خدمات
هدف مدیریت جبران خدمات عبارت است از طراحی ساختار پرداخت اثر

بخش هزینه به نحوی که مدیریت بتواند کارکنان با کفایت را جذب کند

بر انگیزد  حفظ نماید  و این ساختار از سوی کارکنان منصفانه درک

شود جبران خدمات و نظریه های عمده انگیزشی
نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو
نظریه انگیزش – بهداشت هرزبرگ
مدل انگیزشی پورتر و لاولر
نظریه برابری
نظریه انتظار
نظریه تقویت پرداخت برابر یا نسبت برابر

داده های فرد به سازمان
=
ستاده های فرد از سازمان
داده های فرد دیگر به سازمان
ستاده های فرد فرد دیگر از سازمان
مزایای کارکنان

عبارت است از ان مبالغی که به صورت غیر مستقیم

به کارکنان و به سبب ادامه همکاری انان<b< div=””>

برای دانلود کلیک کنید