فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد استفاده از حق ارتفاق به صورت ورد 1 صفحه

- فرم کامل و قابل ويرايش قرارداد استفاده از حق ارتفاق به صورت ورد 1 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد استفاده از حق ارتفاق به صورت ورد 1 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد استفاده از حق ارتفاق به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

                                                تاریخ: __/__/__13

 (قرارداد استفاده از حق ارتفاق)

 

 

مالک : خانم/آقای …………………………………………… فرزند آقای ………………………………………. دارای شناسنامه شماره……………………………. صادره از ………………………………  متولد ………………………………  ساکن: …………………………………………………………………………………………………………………………………………. متمتع از حق(صاحب حق) : خانم/آقای ……………………………… فرزند آقای ……………………….. دارای شناسنامه شماره ………………………………….. صادره از ……………………………………. متولد ……………………. ساکن : ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

حق الارتفاق: عبور از راه اختصاصی احداثی در ملک پلاک شماره ………………. فرعی …………. از …………. اصلی واقع در اراضی زراعی ……………….. جزء حوزه ثبتی ……….. از محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره ………………. مورخ ………….. صفحه ……… جلد ……….. به شماره چاپی …………….. صادره به نام و ملکی مرقوم که در ضلع شرقی ملک مزبور معبر موصوفه به عرض ……………….. متر و بطول …………….. متر مربع احداث گردیده و صرفاً متمتع از حق می تواند به رایگان جهت امور زراعی خود در زمین منتهی به آن راه عبور و مرور نماید که بهرحال این حق مانع از استفاده مال از آن راه نمی باشد.

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر

برای دانلود کلیک کنید