روابط مشاوره روانشناسی ورزشی موثر: دو مطالعه موردی مربی لی آن شارپ و کن هاج
روابط مشاوره روانشناسی ورزشی موثر: دو مطالعه موردی مربی
لی آن شارپ و کن هاج
این فایل 12صفحه مطلب علمی به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد قابل ذکر است که ترجمه متن به وسیله ماشین انجام شده است و در قسمتهایی، متن ممکن است مخدوش یا ناخوانا باشد در صورتیکه خواهان ترجمه تخصصی توسط متخصصین این مجموعه هستید می توانید به ازای هرصفحه مبلغ ده هزار تومان به شماره کارت 6221061063283123 واریز و شماره صفحات درخواستی ترجمه به همراه فیش واریزی به شماره 09106820386 در ایتا ارسال نمایید.
این فایل پی دی اف شامل 24صفحه می باشد 12صفحه اول ترجمه به زبان فارسی و 12 صفحه دوم این فایل اصل مطالب علمی به زبان انگلیسی می باشد مطالب این فایل شامل موارد زیر می باشد
هدف از این مطالعه بررسی مؤلفههای لازم برای ایجاد یک رابطه مشاوره کاربردی روانشناسی ورزشی بین یک مشاور روانشناسی ورزشی (SPC) و یک مربی بود.
برای پرداختن به این هدف، دو مطالعه موردی رابطه مشاوره SPC-Coach ارائه خواهد شد. به دنبال روشهای نمونهگیری هدفمند، اعضای دو روابط مشاوره SPC-Coach (2 SPC و 2 مربی نخبه) در مصاحبههای فردی شرکت کردند تا در مورد درک خود از روابط مشاوره مؤثر بحث کنند.
تحلیل محتوای استقرایی برای جستجوی مضامین مشترک هم در داخل و هم در بین دو مطالعه موردی انجام شد (وبر، 1990). سه مقوله با شباهتهای مشترک بین هر دو رابطه مطالعه موردی ظاهر شد که برای توسعه روابط مشاوره مؤثر بین SPCها و مربیان مهم است. (آ)
دانش SPC؛ ب) اعتماد؛ و (ج) دوستی. علاوه بر این، دو دسته جداگانه برای هر یک از روابط مشاوره مطالعه موردی پدیدار شد. (د) SPC متناسب با فرهنگ تیم. و (ه) انعطاف پذیری.