چک لیست نت روزانه و هفتگی اپراتوری تجهیزات

- چک لیست نت روزانه و هفتگی اپراتوری تجهیزات

چک لیست نت روزانه و هفتگی اپراتوری تجهیزات

یکی از مباحث اولیه در انواع مدل های نگهداری و تعمیرات مانند TPM ، مبحث نت اپراتوری یا AM می باشد که نیاز است تا در آن، بازدیدها و مواردی از اقدامات پیشگیرانه ماشین آلات توسط اپراتورهای تجهیزات بصورت دوره های کوتاه مدت و منظم اجرا شوند. برای اجرای این موارد نیاز به استفاده از چک لیست های بازدید روزانه اپراتوری می باشد. ما در این مطلب 3 نمونه از این چک لیست را با فرمت اکسل برای شما آماده کرده ایم که می توانید از هر یک از آنها بنابر نیاز سازمان خود استفاده نمایید.

 

 

نکات مهم در هنگام خرید فایل :

 

– جهت بهره مندی از پشتیبانی خرید، لطفا اطلاعات خواسته شده را دقیق و درست وارد نمایید. بدیهیست در صورت وجود مغایرت در اطلاعات تماس، هیچ گونه پشتیبانی انجام نخواهد شد.

 

– از بازیابی یا رفرش کردن صفحه وبسایت در هریک از مراحل خرید خودداری نمایید و در صورت انجام پرداخت موفق منتظر بمانید تا فرایند خرید تکمیل گردد و به صفحه دانلود فایل متصل شوید.

 

– بعد از واریز وجه موفق، یک نسخه از لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد. لطفا در صورتی که موفق به دانلود فایل نشده اید، قبل از خرید مجدد و یا ارتباط با پشتیبانی، ابتدا به ایمیل خود مراجعه نمایید.

 

– در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند خرید می توانید با شماره 09011241173 از طریق واتس اپ ارتباط برقرار نمایید.

برای دانلود کلیک کنید