روانشناسی ورزش، آغازی برای مربیان (مقاله) لئونارد زایچکوفسکی

- روانشناسی ورزش، آغازی برای مربیان (مقاله) لئونارد زایچکوفسکی

روانشناسی ورزش، آغازی برای مربیان (مقاله) لئونارد زایچکوفسکی

روانشناسی ورزش، آغازی برای مربیان (مقاله)

لئونارد زایچکوفسکی

این فایل 8صفحه مطلب علمی به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد قابل ذکر است که ترجمه متن به وسیله ماشین انجام شده است و در قسمتهایی، متن ممکن است مخدوش یا ناخوانا باشد در صورتیکه خواهان ترجمه تخصصی توسط متخصصین این مجموعه هستید می توانید به ازای هرصفحه مبلغ ده هزار تومان به شماره کارت 6221061063283123 واریز و شماره صفحات درخواستی ترجمه به همراه فیش واریزی به شماره 09106820386 در ایتا ارسال نمایید.

این فایل پی دی اف شامل 16صفحه می باشد 8صفحه اول ترجمه به زبان فارسی و 8 صفحه دوم   این فایل اصل مطالب علمی به زبان انگلیسی می باشد مطالب این فایل شامل موارد زیر می باشد

مشارکت دانش آموزان در ورزش در مدرسه بخشی از تجربه آموزشی آنها در سیستم های مدارس خصوصی و دولتی در آمریکای شمالی است. ورزش در مدارس را می توان بر اساس زمینه های آموزشی با توجه به فلسفه آموزشی و نتایج آموزشی توجیه کرد. بیشتر رهبران آموزشی معتقدند دانش آموزانی که در ورزش مدرسه شرکت می کنند از نظر رشد در حوزه های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی سود می برند. مزایای رشد عبارتند از: ایجاد اهداف فردی و تیمی، ضرب‌الاجل‌های ملاقات، کار به صورت گروهی، یادگیری عملکرد تحت فشار، مقابله با ناملایمات، مدیریت موفقیت و شکست، توسعه اعتماد به نفس، توسعه استراتژی‌های تصمیم‌گیری، یادگیری مهارت‌های ارتباطی، ارزش‌گذاری برای آمادگی جسمانی، و مزایای مثبت متعدد دیگر. با این حال، دانشجویان ورزشکار به رهبری مناسب نیاز دارند. در غیاب رهبری آموزشی قوی از سوی مدیران، معلمان و مربیان، دانش‌آموزان ورزشکار ممکن است با تجربیاتی مواجه شوند که رشد آنها را محدود می‌کند. به عنوان مثال، آنها ممکن است افزایش استرس و اضطراب، تمسخر، و ایجاد نگرش منفی در مورد اهمیت تناسب اندام و ورزش در زندگی خود را تجربه کنند.

به ویژه در ارائه تخصص های لازم برای افزایش این امکان که ورزش و ورزش تجربه مثبتی در زندگی کودکان مدرسه ای باشد.

برای دانلود کلیک کنید