این چیزی که سرسختی ذهنی نامیده می شود چیست؟ بررسی بازیگران نخبه ورزشی گراهام جونز، شلدون هانتون و دکلن کوناتون

- این چیزی که سرسختی ذهنی نامیده می شود چیست؟ بررسی بازیگران نخبه ورزشی گراهام جونز، شلدون هانتون و دکلن کوناتون

این چیزی که سرسختی ذهنی نامیده می شود چیست؟ بررسی بازیگران نخبه ورزشی گراهام جونز، شلدون هانتون و دکلن کوناتون

این چیزی که سرسختی ذهنی نامیده می شود چیست؟ بررسی بازیگران نخبه ورزشی

گراهام جونز، شلدون هانتون و دکلن کوناتون

این فایل 14صفحه مطلب علمی به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد قابل ذکر است که ترجمه متن به وسیله ماشین انجام شده است و در قسمتهایی، متن ممکن است مخدوش یا ناخوانا باشد در صورتیکه خواهان ترجمه تخصصی توسط متخصصین این مجموعه هستید می توانید به ازای هرصفحه مبلغ ده هزار تومان به شماره کارت 6221061063283123 واریز و شماره صفحات درخواستی ترجمه به همراه فیش واریزی به شماره 09106820386 در ایتا ارسال نمایید.

این فایل پی دی اف شامل 28صفحه می باشد 14صفحه اول ترجمه به زبان فارسی و 14 صفحه دوم   این فایل اصل مطالب علمی به زبان انگلیسی می باشد مطالب این فایل شامل موارد زیر می باشد

ادبیات سرسختی ذهنی با فقدان کلی از وضوح مفهومی و اجماع در مورد تعریف آن، و همچنین شکست کلی در عملیاتی کردن ساختار به شیوه‌ای سازگار مشخص می‌شود. این مطالعه به دو موضوع اساسی پیرامون سرسختی ذهنی پرداخت: چگونه می توان آن را تعریف کرد؟ و چه ویژگی‌هایی ضروری است تا یک مجری از نظر ذهنی سرسخت باشیم؟ ده مجری بین‌المللی در یک گروه متمرکز یا مصاحبه‌های یک به یک شرکت کردند، که از آن تعریفی از سرسختی ذهنی و ویژگی‌های مجری ایده‌آل از نظر ذهنی سرسخت پدیدار شد. تعریف به دست آمده بر هر دو بعد کلی و ویژه تأکید داشت، در حالی که 12 ویژگی شامل خودباوری، میل / انگیزه، برخورد با فشار و اضطراب، تمرکز (مربوط به عملکرد)، تمرکز (مرتبط با سبک زندگی) و عوامل درد / سختی بود. .

برای دانلود کلیک کنید