روانشناسی ورزش، پیوند نظریه به عمل Gangyan، S.، Cruz، J.، Jaenes، J.C.
روانشناسی ورزش، پیوند نظریه به عمل
Gangyan، S.، Cruz، J.، Jaenes، J.C.
این فایل 740 صفحه مطلب علمی به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد قابل ذکر است که ترجمه متن به وسیله ماشین انجام شده است و در قسمتهایی، متن ممکن است مخدوش یا ناخوانا باشد در صورتیکه خواهان ترجمه تخصصی توسط متخصصین این مجموعه هستید می توانید به ازای هرصفحه مبلغ ده هزار تومان به شماره کارت 6221061063283123 واریز و شماره صفحات درخواستی ترجمه به همراه فیش واریزی به شماره 09106820386 در ایتا ارسال نمایید.
این فایل پی دی اف شامل 1500صفحه می باشد 750 صفحه اول ترجمه به زبان فارسی و 750 صفحه دوم این فایل اصل مطالب علمی به زبان انگلیسی می باشد مطالب این فایل شامل موارد زیر می باشد
روانشناسی ورزشی:
پیوند دادن نظریه به عمل
مجموعه مقالات چهاردهم کنگره جهانی روانشناسی ورزش ISSP
نکات کلیدی …………………………………………….. ………………………….. 1
دوشنبه 10 تیر ………………………………………… ………………………………………… …… 2
مبارزه برای یک ورزش آموزشی جوانان ……………………………………………………………. 2
سه شنبه 11 ژوئیه ………………………………. ………………………………………… ………………………….. 3
خوزه ماریا کاگیگال: کار و میراث یک پیشگام روانشناسی ورزشی ………………………….. ………………………….. 3
آیا تا به حال به معشوق خود اجازه داده اید که غریبه را در خود ببینید؟ توسعه حرفه ای در ورزش و ورزش روانشناسی…… 3
تسهیل مشاغل در ورزش………………………………………… ………………………………………… 4
آیا از نظریه های روانشناختی برای پیش بینی فعالیت بدنی و هدایت تغییر رفتار فعالیت بدنی استفاده می شود؟
مداخلات خوب است؟ ………………………………………… ………………………………………… . 5
چهارشنبه 12 تیر ……………………………….. ………………………………………… ………………………….. 6
عمل اخلاقی در ورزش: چرا مهم است؟ ………………………………………… ………………… 6
پرداختن به فشار وزن و نگرانی های مربوط به تصویر بدن در بین ورزشکاران در سراسر جهان: ارزیابی، درمان،
و پیشگیری ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …….. 7
پنج شنبه 13 تیر ……………………………….. ………………………………………… ………………………….. 7
درک رفتار پیچیده انسان از دیدگاه سیستم های دینامیکی ……………………………….. …………. 7
ورزش و شناخت: ارتقاء درک از طریق دوز-پاسخ، تعدیل کننده ها و مکانیسم ها………….. 8
جمعه 14 ژوئیه ……………………………….. ………………………………………… …………………………….. 9
مداخلات روانشناختی در ورزش، ورزش و سایر زمینه ها………………………….. ………………………………. 9
دورهبندی مهارتهای روانشناختی در ورزش…………………………………… ………………………………………… ……………. 10
سمپوزیوم ……………………………….. ………………………. 11
سه شنبه 11 تیر _________________________________________________ 12
جلسه سمپوزیوم 1. (10.30-12) …………………………………………… ………………………………………… …………….. 12
افزایش پایبندی به فعالیت بدنی از طریق آموزش سفارشی به رهبران با انگیزه …………………………… 12
درسهایی از مداخلات پیشرفته خودتعیینگری برای ارتقای فعالیت بدنی: مروری (2011-2016) ……………….. 12
چگونه پرسشنامه سبک بین فردی مربیان (CIS-Q) به سبک بین فردی معلمان تربیت بدنی تبدیل شد
پرسشنامه (PETIS-Q) ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ………………. 13
اعتبار سنجی اولیه نسخه اسپانیایی فهرست انگیزه کار…………………………… ……………………………….. 13
نتایج گروه های تمرکز: گام قبلی برای طراحی برنامه های فعالیت بدنی انگیزشی ………………………….. …………………. 14
بهبود سطح فعالیت بدنی در جمعیت های خاص: برنامه مداخله ACTIVATICS …………………………………… …… 14
طلا در آموزش و پرورش و ورزش نخبگان (GEES): 1. شایستگی های نخبه دانش آموز و دانش آموز ورزشکار …………………… 15
طلا در آموزش و ورزش نخبگان (GEES): دیدگاه اروپایی در مورد شغل دوگانه ورزشکاران با استعداد و نخبه ……………. 15
طلا در آموزش و ورزش نخبگان: ورزشکاران برای یک شغل دوگانه موفق به کدام شایستگی ها نیاز دارند؟ 16
تعادل بین ورزش نخبگان و آموزش: آیا دانشآموزان ورزشکار مرد و دختر به یک اندازه توانمندی شغلی دوگانه را دارند؟… 16
اهمیت جنسیت و تجربه زندگی در نوع شغل دوگانه در ورزش های نخبه بر اساس تحلیل اروپایی
پروژه GEES به عنوان مثال لهستانی ……………………………….. ………………………………………… ……………………………….. 17
تأملی در سناریوهای مربوط به تلفیق تحصیل و ورزش و امور مالی ………………………….. ……….. 17
اسرار روانشناسی ورزش آسیایی المپیک ریو …………………………………… ………………………………………… …… 18
نمی دانید تمرین ذهنی چه زمانی و چگونه تفاوت ایجاد می کند: شگفتی از یک ورزشکار موج سواری در Rio OG …….. 18
درس های آموخته شده از بازی های پارالمپیک ریو 2016 با تیم ملی تیراندازی با ویلچر ……………………………….. ………….. 18
ایجاد سروصدا در ریو: حمایت روانی از تیم شنای المپیک استرالیا …………………………….. …………….. 19
تاثیر روانی اولین مدال طلای المپیک سنگپور ………………………….. ………………………………………… …… 19
پارادوکس رابطه مربی و ورزشکار: علاج و علت مسائل بین فردی در ورزش ……………. 20
روابط مربی و ورزشکار و فرسودگی شغلی: رویکردی فردمحور ………………………….. ……………………………….. 20
برنامه تحول تحول آفرین – رابطه ای برای مربیان: مطالعه شبه تجربی ……………………………….. …… 21
باورهای کارآمدی به عنوان میانجی در رابطه رضایت از تعارض-عملکرد…………………………….. ………………………….. 21
“سوخت” روابط مربی و ورزشکار با کیفیت …………………………….. ………………………………………… …………………. 22
تأثیر روانی اجتماعی کیفیت رابطه مربی و ورزشکار بر فرسودگی روانی فیزیولوژیکی ورزشکاران: پیامدهایی برای
عملکرد فیزیکی و شناختی ………………………………………… ………………………………………… ……………………………….. 22
انگیزه پیشرفت در زمینه ورزشی …………………………………………….. ………………………………………… …………….. 23
نقش جو انگیزشی ادراک شده والدین، مربی و همسالان در تعیین جهت گیری های هدف در ورزشکاران نوجوان.. 23
رابطه عدم درگیری اخلاقی ورزشکاران با جو انگیزشی ادراک شده و اهداف ارزشمند ……………………………….. 24
نگاهی کیفی به تجارب فوتبال زنان در چارچوب مدل انتظار-ارزش اکلس. 25
نقش ادراک بدنی از خود و سرسختی ذهنی در تعیین جهت گیری هدف والیبالیست ها ………………. 25
“اتحاد ورزش پاک”: شکل دادن به سیاست و تمرین ضد دوپینگ از طریق افزایش عملکرد
مفهوم سازی، مدیریت نظام ارزشی، ادراک مشروعیت و خودتنظیمی ………………………… 26
رفتارهای مصرف مکمل های تغذیه ای نوجوانان ورزشکار و آسیب پذیری دوپینگ ………………………… …………………. 26
فرآیندهای همدلانه و خود تنظیمی حاکم بر رفتار دوپینگ: آزمایش یک مدل فرآیند فرضی در چهار کلید
زمینه های فعالیت بدنی ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ……… 27
مفهوم سازی اجزای اساسی ادراکات مشروعیت ضد دوپینگ از طریق دیدگاه های ورزشکاران نخبه در انگلستان ……… 27
“من برای برنده شدن تمرین نمی کنم!” – مطالعه موردی هویت و طرز فکر یک بازیگر سیرک ……………………………….. ………………………. 28
درس های آموخته شده به عنوان پزشکان در روانشناسی ورزش و ورزش: رویکرد مطالعه موردی. …. 28
از دسته گل تا رزومه: بازنشستگی یک رقصنده باله در بوستون…………………………. ………………………………………… ….. 29
در لبه هرج و مرج: جدایی ها، تبعیض جنسی، عملکرد و شخص …………………………….. ………………………………………… 29
اولویت دادن به سلامت روان بر عملکرد: سفر 6 ماهه یک ژیمناستیک نخبه با یک مشاور عملکرد ذهنی به
حضور خود را در ورزش حفظ کند ……………………………….. ………………………………………… ……………………………….. 30
نوشتن مطالعات موردی برای انتشار و توسعه حرفه ای …………………………………… ………………………………………… 30
مقدمات، شواهد و کاربرد مدل فرا زمینهای در فعالیتهای بدنی و سلامت چندگانه
زمینه ها ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ……………. 31
مدل فرامکانی ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… …… 31
کاربرد مدل فرا بافتی در مصرف میوه دانشجویان چینی ………………………….. 32
نقش تربیت بدنی مدارس در ترویج رفتارهای سالم خارج از مدرسه ………………… 32
مدل فرا متنی و ایمنی یادگیری در ورزش …………………………………… ………………………………………… …………….. 32
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگ ها ……………………………….. ………………………………………… …….. 33
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگ ها: مقدمه ای بر سمپوزیوم ………………………….. ………………………. 33
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگها: دیدگاههای شرکتکنندگان در ایالات متحده ………………………… ………………………….. 34
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگ ها: دیدگاه شرکت کنندگان کره جنوبی ………………………….. ………….. 34
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگ ها: دیدگاه های مهاجران کره ای در ایالات متحده …………………………….. ……… 35
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در فرهنگ ها: نتیجه گیری و بحث ………………………….. ………………………….. 35
روانشناسی ورزشی در آمریکای جنوبی تجربیات کارایی بالا ………………………………………… ………………… 36
مداخله بالینی با ورزشکاران المپیکی ……………………………….. ………………………………………… ………………………….. 36
آمادگی روانی داوران بین المللی در عملکردهای ورزشی بالا…………………………………… ………………………….. 36
روش رواندراماتیک و روانشناسی ورزش: کار روانشناختی با هدف مشارکت و عملکرد در
بازی های المپیک ریو 2016 ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ………. 37
مؤلفه روانشناختی به عنوان متغیر افتراقی عملکرد ورزشی – بازی های المپیک، ریودوژانیرو 2016 ………… 37
مراحل کار با ورزشکاران المپیک ……………………………….. ………………………………………… ………………………….. 38
گواهینامه مبتنی بر آزمون: برای متخصص بین المللی روانشناسی ورزشی چه معنایی دارد؟ ………………… 38
برنامه صدور گواهینامه AASP – از آغاز تا تعهد به به روز رسانی ……………………………….. ………………………….. 39
برنامه صدور گواهینامه AASP – تأثیر بر مشاغل، بازارپذیری و آموزش فارغ التحصیلان ………………………….. ………………………. 39
برنامه صدور گواهینامه AASP – ابتکارات بین المللی ………………………………………. ………………………………………… …………….. 40
برنامه صدور گواهینامه AASP – تدارکات و چالش های پیاده سازی ………………………………………… ……………………………….. 40
مرکز پزشکی ورزشی اندلس: رویکردی چند رشته ای برای حمایت از ورزشکاران با عملکرد بالا …. 40
دارو. ورزش. چند رشته ای. کارایی …………………………………………. ………………………………………… …………………. 41
آسیب های ورزشی بازیابی عملکردی مداخله روانشناختی. ………………………………………… ……………………………….. 41
فیزیولوژی ورزش و ورزش …………………………………… ………………………………………… ………………………………………… 42
ده سال مداخله روانشناختی در یک مرکز با عملکرد بالا…………………………………… ………………………………………… 42
مطالعات جاری در مورد شخصیت، فعالیت بدنی و ورزش …………………………….. ………………………………………… 43
ارتباط بین تاب آوری و تمرین ورزشی در ورزشکاران مکزیکی …………………………….. ………………………………………… 43
سهم الگوی پنج عامل شخصیتی برای پیشبینی فرسودگی شغلی در فوتبالیستهای رقابتی …………………. 44
سرسختی ذهنی: دیدگاهی مبتنی بر تفاوت های فردی مثبت مانند ویژگی های شخصیتی …………………………….. …………. 44
خوش بینی، خودکارآمدی عمومی و رقابت پذیری در ورزشکاران جوان با عملکرد بالا. ………………. 45
تفاوت در ویژگی های شخصیتی به عنوان تابعی از رده سنی و سطح رقابتی در کشتی گیران قناری ….. 45
جلسه سمپوزیوم 2. (14.30-16) …………………………….. ………………………………………… ………………. 46
طلا در آموزش و ورزش نخبگان (GEES): 2. شایستگی های ارائه دهندگان حمایت شغلی دوگانه ………………………. 46
دیدگاه اروپایی در مورد اهمیت شایستگی های ارائه دهندگان حمایت شغلی دوگانه (DCSP) ……………………………. ….. 46
ارتقای خدمات پشتیبانی شغلی دوگانه: دیدگاه ها و اقدامات سوئدی انجام شده. ………………………….. 47
موفقیت در ورزش و تحصیل: توانمندسازی دانش آموز ورزشکار هلندی ………………………….. ………………………….. 47
کار با ورزشکاران فرانسوی دی سی: فرصتی برای توجه به شایستگی های خودتنظیمی…………………………….. ……….. 48
تطبیق نیازهای ورزشکاران با شایستگی های ارائه دهندگان حمایت شغلی دوگانه…………………………… ………………………….. 48
صلاحیت فرهنگی در روانشناسی ورزش و ورزش: گسترش جایگاه issp ………………………… 49
توسعه صلاحیت فرهنگی در برنامه های فارغ التحصیل روانشناسی ورزش و ورزش …………………………………… …………….. 49
بررسی ساختار جنسیتی هویتهای دونده در شانگهای از طریق تحقیق روایی …………. 50
هویت جودوکار زن در یونان و فنلاند: مطالعه پراکسیس فرهنگی. ……………………………….. 50
“هیچ کس نگفت آسان است”: انجام تحقیقات در تیم های متنوع فرهنگی …………………………….. ………………………….. 50
شایستگی فرهنگی در روانشناسی ورزش و ورزش: گسترش جایگاه جایگاه ISSP ………………………….. …………….. 51
کاربردهای روانشناسی ورزشی در آسیا ……………………………….. ………………………………………… …………………. 51
تأثیر مداخله ذهن آگاهی طولانی مدت بر تمرین و مسابقه ووشو: مورد تیم ووشو هنگ کنگ……….. 52
ادغام آموزش مهارت های ذهنی و بیوفیدبک برای تیراندازان ورزشی جوانان در سنگاپور ………………………….. …………………. 52
اسرار روانشناسی ورزش آسیایی: روشی منحصر به فرد برای تمرین ذهنی در تایلند ………………………….. 52
تأثیر تعاملی هوش ورزشی، تصویرسازی و سطح عملکرد در بین ورزشکاران………………………….. ….. 53
“من یک زن کامل هستم:” مطالعه کیفی در مورد معنای قایق اژدها برای نجات یافتگان از سرطان سینه. 53
بررسی های بین فرهنگی پیامدهای جو انگیزشی ایجاد شده توسط مربی ………………………….. 54
روابط بین جو انگیزشی، جهت گیری های هدف، شایستگی ادراک شده و انگیزه خود تعیین کننده در
بازیکنان فوتبال از پنج کشور اروپایی ……………………………….. ………………………………………… ………………………….. 54
اضطراب و لذت در ورزش: آزمون تئوری نیازهای روانشناختی اساسی در بین ورزشکاران زن انگلیسی و اسپانیایی.. 55
کمال گرایی و ارضای نیازهای روانشناختی در فوتبال جوانان: نقش تعدیل کننده جو انگیزشی………………. 55
تعامل ادراکات بازیکنان از سبک های بین فردی مربیان و پیامدهای آن بر رفاه و بد بودن ورزشکاران در
مکزیک و اسپانیا ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… …………….. 56
ادراکات ورزشکاران از کارایی و حساسیت مربیان فنی و قدرتی و آمادهسازی در مقابله با دوپینگ
به دوپینگ عمدی و سهوی ……………………………….. ………………………………………… ……………………………….. 56
ویژگی های روانشناختی و مداخلات در عملکرد استقامتی …………………………….. …………………….. 57
تمرکز توجه در فعالیتهای استقامتی: تأثیر تنظیمات طبیعی بر شناخت. …………………. 57
مقابله با خواسته های روانی در عملکرد استقامتی: مداخلات تماس کوتاه به عنوان یک کاربرد عملی در طولانی مدت
رویدادهای دویدن از راه دور ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ………. 58
سرسختی ذهنی و استقامت رفتاری در میان فوتبالیست های استرالیایی ……………………………….. …………………. 58
ویژگی های روانی فیزیولوژیکی مرتبط با راهبردهای انجمنی در عملکرد استقامتی …………………………….. ….. 59
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر اقتصاد و جریان دویدن در دوندگان آموزش دیده ………………………….. …………………. 59
ادراکات و مفاهیم کار با ورزشکاران و مربیان نخبه …………………………………… ………………………. 60
تلقی ورزشکاران و مربیان اسرائیلی از لندن 2012 به عنوان یک رویداد تغییر شغلی…………………………….. ………………………….. 60
یک تمرین مبتنی بر نظریه خلاق برای افزایش عملکرد تیم در آمادگی برای مسابقات المپیک و جهانی
قهرمانی…………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… …………………….. 61
هدایت “اعداد” به عملکرد: رویکرد D.O.P.E (تصمیم – بهینه سازی – پایداری – تلاش) برای عملکرد …… 61
تمرین آگاهانه تحقیق با تیم بوکس المپیک کانادا …………………………….. ………………………………………… 61
پیاده سازی و استفاده از بازتاب پس از رویداد در ورزشکاران دانشگاهی ………………………….. 62
پر کردن «شکاف» تحقیق-عمل در روانشناسی ورزش و ورزش: سه راهبرد برای آشتی… 62
شواهد مبتنی بر عمل بر روی تمرین مبتنی بر شواهد …………………………….. ………………………………………… ………………………….. 63
ورود به عنوان یک روانشناس ورزشی: بررسی و گسترش دانش فعلی …………………….. 63
سالم بمانید تا آماده شوید و انجام دهید: فرصت هایی برای تحقیق و تمرین روانشناسی ورزشی …………………………….. ……… 64
ارزیابی فرآیند کیفی خدمات روانشناسی یک آکادمی ورزش دولتی ………………………… ………………………….. 64
پیشرفت در تحقیقات کمال گرایی در ورزش، رقص و ورزش: مدل 2 × 2 کمال گرایی ………………… 65
آزمون مدل 2 × 2 کمال گرایی به دنبال شکست مکرر بین فردی در یک کار چرخه ارگومتر …………………….. 65
مدل 2×2 کمال گرایی و عملکرد ورزشی …………………………………… ………………………………………… ……….. 66
مدل 2 × 2 کمال گرایی و نگرش به دوپینگ در ورزشکاران نوجوان …………………………….. ………………………….. 66
مدل 2×2 کمال گرایی و انتقاد از خود در ورزشکاران ………………………… ………………………………………… ……….. 67
مدل 2×2 کمال گرایی در ورزش، رقص و ورزش: مرور و تحلیل مجدد ………………………….. …………………….. 67
عواطف و حالات روانی-اجتماعی در ورزش …………………………………….. ………………………………………… …………. 67
رویکردهای فردی و استاندارد شده برای ارزیابی چندوجهی حالات روانی-اجتماعی…………………………… 68
حالات روانی-اجتماعی در عملکرد ورزشی………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 68
بررسی اثرات تعاملی ابعاد اقلیم توانمندساز و ناتوان کننده ایجاد شده توسط مربی بر ورزشکاران
حالات روانی-اجتماعی ……………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ……….. 69
موردی برای دیدگاه عصبی – احشایی انگیزشی در مورد خودکنترلی در ورزش ………………………….. ………………………….. 69
روانشناسی ورزشی فرهنگی: گسترش درک مسائل و هویت های اجتماعی فرهنگی در ورزش…………… 70
درگیری انعکاسی: مکان یابی خود انسان در تحقیقات روانشناسی ورزشی فرهنگی. ………………. 70
متخصص روانشناسی ورزشی از نظر فرهنگی: یک کاوش کیفی در معنای نسبت داده شده به فرهنگ توسط
پزشکان و دانشمندان ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …… 71
هویت های متقاطع اجتماعی-فرهنگی بوکسورهای زن ملی پوش کانادایی…………………………………… ………………………….. 72
جابجایی دائمی ورزشکاران مهاجر سطح نخبگان به سیستم ورزشی کانادا ………………………….. ………….. 72
آیا نیاز به تازگی چهارمین نیاز روانشناختی اساسی است؟ بسط تئوری خود تعیینی در فعالیت بدنی
تنظیمات …………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… …………….. 73
سوابق و پیامدهای نیاز به تازگی در تربیت بدنی با استفاده از چارچوب تئوری خودمختاری …………… 73
رفتارهای مربیگری و انگیزه درک شده در ژیمناست های ریتمیک: نقش واسطه ای نیاز درک شده به تازگی …….. 74
تجربه تازگی در ورزش و رابطه آن با انگیزه، لذت، نشاط، سطح فعالیت بدنی و ذهنی
سلامتی …………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 74
اهمیت نیاز به تازگی برای دستیابی به پیامدهای مثبت چندگانه در تربیت بدنی …………………………. 75
استفاده از رویکرد فعال و پدیدارشناختی برای مداخله در ورزش…………………………… …………….. 75
چگونه یک تمام کننده باشیم؟ رویکردی فعال و پدیدارشناختی برای مداخله در دوی تریل و اولترا تریل ……………. 76
100000 مایل نزدیکتر به تعریف سرسختی ذهنی: استفاده از رویکرد پدیدارشناختی ……………………………… ……… 76
دسترسی به دنیای خود بازیکنان فوتبال برای درک بهتر و ارتقای عملکرد فردی و تیمی…………………………. 77
به سوی درک بهتر رفتار دوپینگ در دوچرخه سواری نخبه: از فعالیت در موقعیت تا اقدام موقعیتی ویکستروم
تئوری …………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 77
حرکت فراتر از مربی – رهبری ورزشکار در تیم های ورزشی …………………………………… ………………………….. 78
رهبری از درون: تأثیر رهبران ورزشکار بر اعتماد به نفس و عملکرد هم تیمی هایشان ………………………….. 78
رهبری بازیکنان فوتبال استرالیا: تأثیر بر اثربخشی و سلامت / رفاه تیم ………………………….. ……………. 79
تأثیر رهبران بر انگیزه و عملکرد: مربیان در مقابل رهبران ورزشکار ………………………….. ………………………….. 79
کاوشی در برداشت مربی از نقش کاپیتان در راگبی حرفه ای …………………………….. …………………. 80
مرد بزرگ یا اسطوره بزرگ؟ فراتر از کاپیتان تیم با ترسیم ساختار رهبری در تیم. ………….. 80
رویکرد آسیایی به تحقیق فعالیت بدنی: آیا شکاف در دانش این رشته را از بین میبرد؟…………………………… 81
ورزش حاد و عملکرد شناختی: به روز رسانی از آسیا …………………………………… ………………………………………… ………. 81
تعدیل مصنوعی و فعال ادراک در رفتار انسان…………………………… ………………………………………… 82
سرعت خود تثبیت کننده راحت (CSEP) به عنوان بهترین استراتژی در تولید تأثیر مثبت در ورزش. …. 82
تحقیق وابستگی به ورزش در تایوان: اقتباسی از مدل تحقیقات غربی. ………………… 83
فعالیت بدنی و کنترل وزن از دیدگاه روانشناسی ورزش…………………………… ………………………….. 83
سمپوزیوم جلسه 3. (17-18.30) …………………………………………… ………………………………………… …………….. 83
اثبات اصول ورزش مثبت از طریق بینش نظری، کاربردهای عملی و تجربی
ارزیابی ها ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ……….. 83
دیدگاه مثبت ورزش در مورد دستاوردهای بالای ورزشکاران متخصص لهستان: در مرحله شناسایی و کشف استعدادهای دیرهنگام 84
شرایط حمایت کننده از موفقیت بالا در مراحل تخصصی و کارشناسی: دیدگاه مثبت ورزش ……………….. 85
ورزش مثبت به عنوان یک سیستم: بررسی رابطه بین ورزش و تعالی زندگی. …………….. 85
مدل i7W به عنوان ابزاری برای مربیان: بینش نظری و کاربردی در مورد تمرین ورزش مثبت ………………………….. …… 86
رشته روانشناسی ورزش و ورزش در مالزی ……………………………….. ………………………………………… .. 86
وضعیت روحی المپیک از طریق تله روانشناسی: مشخصات یک ورزشکار المپیکی ………………………….. ………………………….. 87
تأثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس و عملکرد اسکواش بازان جوانان مالزیایی ………………………….. ….. 87
تفاوتهای دستهبندی جنسیت و شاخص فعالیت بدنی در تعیینکنندههای روانی-اجتماعی فعالیت بدنی در میان
کارشناسی ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………… 88
ادغام تمرینات روانشناسی ورزشی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 تیم ملی هاکی روی چمن…………… 88
حمایت از روانشناسی ورزشی در آمادگی و در المپیک ریو 2016 ………………………….. ………………………….. 89
گذر از مدرسه به دانشگاه ورزشکار بودن …………………………………… ………………………………………… 89
سازگاری دانشجویان ورزشکار دانشگاهی با انتقال همزمان در ورزش و آموزش. …….. 90
طلا در آموزش و ورزش نخبگان (GEES): آیا ورزشکاران نخبه در آموزش متوسطه و عالی اولویت های شغلی دوگانه مختلف را دارند؟
شایستگی ها؟ ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …………………. 90
دیدگاه ارائه دهندگان حمایت شغلی دوگانه در مورد شایستگی های ورزشکاران نخبه برای آموزش متوسطه (SE) در مقابل بالاتر
آموزش و پرورش (HE)………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 91
مقایسه دو شغله در دوران تحصیلات متوسطه با دانشگاه: سناریوها و شایستگی های تجربه شده………………………… 91
مراحل و پیشرفت شغلی ورزشی: مسیر شغلی تفاوت ایجاد می کند. ………………………….. 92
- اصلاح ارائه مداخلات تصویری ………………………………………… ………………………………………… 92
درک تأثیرات استفاده از دستگاه تنفس خود هدایت شونده با آموزش تصویرسازی در بین افراد تازه کار و ماهر
نت بال …………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 93
تأثیر تکرار دوز تصویرسازی بر عملکرد در ورزش………………………….. ………………………………………… ……….. 93
تأثیر تصاویر برنامه ریزی عصبی-زبانی بر عملکرد تیراندازی کمانداران ………………………….. …………….. 94
استفاده از تصویرسازی برای افزایش اشتیاق هماهنگ برای فعالیت بدنی در افراد مبتلا به دیابت ………….. 94
رویکردهای نوظهور به جنبههای روانشناختی فعالیت بدنی و ورزش در پورتوریکو …………………….. 95
نیمرخ زیست روانی-اجتماعی گروهی از دانش آموزان ورزشکار منطقه جنوب کشور…………………………….. …………….. 95
مدیریت امواج مغزی به عنوان یک ابزار روانشناسی ورزشی در طول چرخه المپیک لاس …………………………….. ………………………. 95
توسعه و اعتبارسنجی مقیاس سبک عاطفی کولون و آندوجار با نمونهای از ورزشکاران دانشگاهی در
منطقه شمالی پورتوریکو………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… … 96
خودکارآمدی، فعالیت بدنی، و آمادگی جسمانی در دختران و پسران مدارس ابتدایی در پورتوریکو ………………………… …… 96
فعالیت بدنی و کیفیت زندگی در سنین و فرهنگ ها …………………………………… ………………………….. 96
برانگیختن فعالیت بدنی با استفاده از گام شمار: نتایج یک برنامه با تمرکز بر کیفیت زندگی در جوانان در معرض خطر…………………………… 97
کیفیت زندگی در گلف بازان ارشد: همبستگی های روانی و فیزیولوژیکی …………………………….. ………………………….. 97
تأثیر یک برنامه والیبال جزیره اقیانوس آرام بر رفاه و کیفیت زندگی زنان روستایی ………………………… …. 98
ورزش و کیفیت زندگی مرتبط با سلامت با مشتریان پیچیده بالینی ………………………….. ………………………………………… 98
انجام تحقیقات کیفی با جمعیت آسیب دیده: اعترافات ما… ………………………….. 99
انجام تحقیقات کیفی با نوجوانان آسیب دیده: اعترافات من… ………………………………………… 99
انجام تحقیقات کیفی با بیماران بستری: اعترافات من ………………………………………… …….. 100
انجام تحقیقات کیفی با بیماران سرپایی: اعترافات من… ………………………………………… ….. 100
انجام تحقیقات کیفی با قربانیان و شاهدان آسیب های ورزشی: اعترافات من. …………….. 101
نقش فعالیت های ورزشی ساختاریافته و بدون ساختار در مهارت آموزی و استعدادیابی ……………….. 101
چگونه فعالیت های ورزشی بدون ساختار به توسعه تخصص در والیبالیست ها کمک می کند. …………….. 102
ادراکات والیبالیست های جوان در مورد اهمیت فعالیت های ورزشی بدون ساختار برای کسب مهارت و مهارت های آنها
استعدادیابی …………………………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ………….. 102
مزایای روانشناختی محیط های یادگیری بدون ساختار برای بازیکنان جوان ………………………… …………………. 103
یک محیط بهینه توسعه استعداد چیست؟ نقش فعالیت های ورزشی ساختاریافته و بدون ساختار…… 103
تحقیق در مورد اخلاق در ورزش در ورزشکاران چینی…………………………………… ………………………………………… …… 104
سبک مربیگری و نگرش نسبت به دوپینگ در ورزشکاران چینی: نقش میانجی گریز اخلاقی…………………. 104
مکانیسم های عصبی شناختی قضاوت اخلاقی در ورزشکاران چینی: شواهدی از ERP. ……………. 105
رابطه انکار اخلاقی در ورزش و رفتارهای اجتماعی و ضد اجتماعی در ورزشکاران چینی ……………… 105
رابطه بین عدم مشارکت اخلاقی و نگرش به دوپینگ در ورزشکاران چینی .. 106
انگیزه و مداخله روانی در رقص: وضعیت موضوع و تحلیل تربیتی و
زمینه حرفه ای ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… 106
تجارب روزانه ارضای نیازهای اساسی و ناامیدی تجربه شده در مدارس رقص ……………………………….. ………….. 107
در ذهن رقصنده. مداخله روانشناختی در ورزش رقص ………………………… ……………………………….. 107
مداخله انگیزشی در زمینه رقص آموزشی ……………………………….. ………………………………………… ………….. 108
پیش بینی کننده های انگیزه در مطالعات پایه رقص…………………………… ………………………………………… ………….. 108
نقش کمالگرایی و انگیزه در پیشبینی وضعیت خوب و بد در رقصندگان حرفهای. … 109
شناسایی و توسعه شایستگی های عملکردی در ورزشکاران مستعد جوان ………………………………………… 110
آمادگی شناختی در ورزش جوانان نخبه………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 110
آیا تمرین عمدی استفاده از شایستگی های عملکردی را در ورزشکاران با استعداد ترویج می کند؟ ……………………………….. 111
شناسایی چالشهای درون شغلی و شایستگیهای رفتار عملکردی برای ژیمناستهای هلندی………………………….. 111
توسعه شایستگی های مربوط به رفتار عملکردی در ورزشکاران مستعد و نخبه ………………………….. …. 112
بیوفیدبک برای بهبود آمادگی شناختی: مطالعات موردی در ورزش جوانان نخبه …………………………….. ………………………….. 112
عملکرد انسانی و دوندگان مسافت طولانی و ماراتن ……………………………….. ………………………….. 112
تفاوت عملکرد در دوندگان نخبه کنیایی و قفقازی مسافت طولانی ………………………….. ………………………. 113
مداخله با دوندگان ماراتن تفریحی …………………………………….. ………………………………………… …………………. 113
آموزش مهارت های روانشناسی برای دوندگان مسافت طولانی و ماراتن …………………………….. ……………………………….. 114
رزا موتا، تجربیات روانشناختی یک قهرمان المپیک ………………………….. ……………………………….. 114
دویدن، «اعتیاد مد جدید» در جامعه ………………………….. ………………………………………… ……………. 114
پزشکان روانشناسی ورزش و ورزش: شایستگی ها و راهبردهای چالش برانگیز مداخله روانشناختی
در ورزش مکزیک …………………………………………….. ………………………………………… ………………………………………… … 115
ایجاد و بکارگیری مدل مداخله روانشناسی ورزشی برای تیم های ملی تنیس جوانان در تور ……………………. 115
آموزش ذهنی در تیم فوتبال دسته سوم حرفه ای مکزیک کولتز اوامکس…………………………… …………………. 116
مداخله روانشناختی در بازیکنان جوان فوتبال با عملکرد بالا…………………………………… ……………………………….. 116
مداخله روانشناختی با بازیکنان حرفه ای فوتبال………………………… ………………………………………… …. 117
برنامه آموزشی روانشناسی در کسب صعود تیم فوتبال کلت UAEM F.C. ……………………………….. 117
استفاده از روشهای کمی برای ارزیابی عوامل روانشناختی بهعنوان پیشبینیکننده رفتار ورزشی
مقیاس شن، ابزاری برای پیش بینی عملکرد در دونده های مسافت طولانی ………………………… ……………………………….. 118
مانیتورینگ بار در مرحله باریک شدن و تأثیر یکنواختی و شاخص کرنش بر سطوح بازیابی تنش ………………………….. 118
ارزیابی و پیش بینی عملکرد ورزشی در پنجاه و یکمین دوره مسابقات قهرمانی نظامی جودو ارتش …………………………….. 119
شرایط نور بر پاسخ استرس جنگجویان روانی در نبردهای نزدیک …………………………… 119 تأثیر می گذارد
چهارشنبه 21 تیر _________________________________________________ 121
سمپوزیوم جلسه 4. (10.30-12) …………………………………………… ………………………………………… …………….. 121
ارزیابی برنامه های ورزشی ترویج شمول اجتماعی: کدام چالش ها با استفاده از رویکردهای مشارکتی؟ ………. 121
نقاط قوت و ضعف پروژه های ورزشی برای شمول اجتماعی: یک فراارزیابی. ………………………….. 121
استفاده از ورزش تیمی (فوتبال) برای افزایش شمول اجتماعی، چه مشکلاتی وجود دارد و در مورد دیدگاه مبهم
اندازه گیری ها؟………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …………….. 122
“بازی برای تغییر”. برخی از بروندادهای تحقیق ارزشیابی مشارکتی ……………………………….. ………………………….. 122
“بین کلمات و اعداد”: ترکیبی از ابزارهای کمی و کیفی برای ارزیابی اثربخشی خوب123
بررسی شرایط تسهیل کننده مشاغل در ورزش …………………………………… ………………………………………… 123
تأثیرات اجتماعی بر گذار از جوان به سالمند در ورزشکاران سوئدی: مطالعات موردی روایتی …………………………… …………. 124
انتقال ورزشکاران نخبه زن به دانشگاه: رویکردی طولی…………………………… ……………………………….. 124
تأثیرات اجتماعی بر پیشرفت شغلی ورزشکار …………………………………….. ………………………………………… …………………. 125
محیط رشد استعداد – مطالعات مداخله روانشناختی و پیامدهای آن برای حرفه ورزشکاران
توسعه…………………………………………. ………………………………………… ………………………………………… …………………. 125
شش اصل اساسی که انتقال از جوانی به حرفه ای را در فوتبال تسهیل می کند: نمونه ای از دانمارکی
لیگ برتر ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …………………. 126
اگر خیلی سخت گوش کنید، آهنگی به سراغتان می آید: آموزش و توسعه حرفه ای روانشناس ورزشی کاربردی
………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 126
کلی چیز یاد می گیرند: کارآموزان چه چیزی می خواهند یاد بگیرند و چگونه آن را یاد می گیرند. ………………………………………… 127
مات و مبهوت: راه پله به سوی عقل ………………………….. ………………………………………… ………………………….. 127
اوقات خوب، زمان بد، می دانید که من سهم خودم را داشتم: روایت های هویت حرفه ای روانشناسان ورزشی کاربردی ………………… 128
بر فراز تپه و دورتر: روانشناسان ورزشی در حال یادگیری بازی ……………………………….. ………………………………………… …… 128
این راه (پله) است: مشاهدات رشد تمرینکننده در آموزش حرفهای روانشناس ورزشی ………………………. 129
فناوری موبایل برای ارزیابی لحظه ای اکولوژیکی (mEMA) در ورزش و ورزش…………………………… 129
ابزار mHealth برای ترویج سبک زندگی سالم در جمعیت عمومی………………………….. ………………………………………… 130
تغییرات در فعالیت بدنی در سالمندان توسط شتابسنجی 3 محوری گوشی هوشمند ارزیابی شده است: یک مطالعه آزمایشی بر تغییرات در
حالت خلقی ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 131
شاخص استرس در ورزش در سراسر تجزیه و تحلیل HRV: ارزیابی یک تیم ملی بسکتبال در طول اردوی آموزشی خود برای
یورو 2015 …………………………………………….. ………………………………………… ………………………………………… ………………………….. 131
کاربردها و مداخلات EMA با استفاده از بیوفیدبک و بازی برای آموزش روانشناسی ………………………….. …… 132
آموزش روانشناسی در فوتبال حرفه ای. برنامه های کاربردی در باشگاه های اسپانیا و آمریکای لاتین ………………………….. 132
آموزش روانشناسی در باشگاه های اسپانیا و آمریکای لاتین …………………………………… ………………………………………… ……….. 132
رشد مهارت های روانشناختی در فوتبال حرفه ای …………………………………… ………………………………………… …… 133
ایجاد محیط های یادگیری جدید برای فوتبالیست ها. یک تجربه کاربردی در ویارئال C.F…………………………………………. 133
عصب روانشناسی و عملکرد ورزشی: مورد اعمال شده در مورد بازیکنان فوتبال تیم اول باشگاه ورزشی ساپریسا کاستا
ریکا ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………………………. 134
روانشناس ورزشی در کار میان رشته ای برای شکوفایی استعدادهای ورزشی ……………………………….. …………….. 134
تئوری و عمل: محکوم به درک یکدیگر…………………………… ……………………………….. 135
اسموک و جوک (از 1979 تا 2017) تأملی در مورد ارزیابی روانشناسی ورزشی …………………………………………….. …….. 135
مداخله روانشناختی ورزشی، هنری ترین بخش حرفه ما …………………………….. …………………………………… 135
بهره گیری از فناوری قابل حمل: استفاده از گوشی های هوشمند به عنوان ابزار ثبت هدف …………………………………………… 136
قیمت کار روانشناس ورزشی ……………………………….. ………………………………………… ……………………………….. 136
هنجارهای کد دئونتولوژیک در مقابل واقعیت تمرین حرفه ای در ورزش ………………………….. ……………………………….. 136
بهزیستی روانی در ورزشکاران از دیدگاه های مختلف ……………………………….. ………………………………………… 137
کلینیک سلامت روان برای حمایت از ورزش های نخبه: رویکرد چند رشته ای ادغام روانشناسی عملکرد، بالینی
روانشناسی و روانپزشکی …………………………………………….. ………………………………………… ………………………………………… …. 137
رویارویی با وظایف رشدی و بهزیستی در ورزشکاران نخبه …………………………….. ………………………………………… .. 138
توانمندسازی ذهنی – سازماندهی و استفاده از مراقبت های بهداشت روانی در ورزش نخبگان آلمان. …. 138
تجارب خشونت جنسی و بهزیستی در ورزشکاران نخبه آلمانی ………………………………. ………………………………………… 139
جریان تیم در زمینه های مختلف: یک بررسی سیستماتیک با تمرکز ویژه بر رفاه ……………………………. …………….. 139
ساختار و توسعه روانشناسی ورزشی قبل از چالش های جدید در ایبروآمریکا………………………… 140
چالش های روانشناسی ورزش در قرن بیست و یکم …………………………………… ………………………………………… ………………… 140
توسعه روانشناسی ورزشی در مکزیک: کار شبکه ای …………………………….. ………………………………………… …… 141
فواید روانی اجتماعی مشارکت ورزشی زنان …………………………………….. ………………………………………… ………….. 141
روانشناسی آموزشی: چالش های جدید برای رویکرد انسان گرایانه …………………………….. ………………………………………… 141
Get Set to Go، یک مداخله فعالیت بدنی چند سایت برای کاربران خدمات سلامت روان: پیشرفتها را اندازهگیری کنید
و ملاحظات عملی در دنیای واقعی ……………………………….. ………………………………………… ………………… 142
بررسی ساختار عاملی نسخه کوتاه پرسشنامه تنظیم رفتاری در ورزش در ذهن
کاربران خدمات سلامت ………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………….. 143
امکان سنجی و مقبولیت ارزیابی عینی فعالیت بدنی در استفاده کنندگان خدمات سلامت روان ……………….. 143
مداخله فعالیت بدنی در یک محیط سلامت روان: عوامل اجتماعی-بنیانی تعیین کننده پذیرش و تبعیت……… 144
رابطه متقابل و ارتباط: تجربیات داوطلب از ارائه حمایت بدون دستمزد همتایان برای بهبود سلامت روان در یک
مداخله فعالیت بدنی………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… 144
رونق در فشار: بررسی تجربیات استرس مجریان در حوزه های ورزشی نخبه و نظامی ………. 145
“تیم پشت تیم”: بررسی تجربیات استرس زا سازمانی کارکنان پشتیبانی در ورزش نخبگان ……………….. 145
بررسی ترکیبی از فرآیند استرس تجربه شده توسط کهنه سربازان نظامی شرکت کننده در بازی های Invictus …… 146
در خط مقدم: تأملاتی در مورد یک برنامه تحقیقاتی که به بررسی خواسته های حرفه ای روانشناسان شاغل در
ورزش نخبه………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… ………………………. 146
پیش بینی رشد در ورزشکاران نخبه: کاوشی در متغیرهای فرآیند بالقوه و نشانگرهای زیستی بزاقی ……………. 147
استفاده از زندگی نامه برای کشف عوامل استرس زا که کاپیتان های نخبه ورزشی با آن مواجه می شوند. …………………….. 147
بررسی همبستگی مقیاس فعالیت بدنی و انگیزش اوقات فراغت (PALMS) ………………………….. ……… 147
فعالیت های مشترک: انگیزه های شرکت در فعالیت بدنی در بین دانشجویان علوم بهداشتی در مالزی ……….. 148
پایایی نسخه هلندی مقیاس فعالیت بدنی و انگیزه اوقات فراغت (PALMS) در دوندگان ………………………… 149
دلایل تبعیت از فعالیت بدنی و ورزش در برزیل …………………………………… ………………………………………… …… 149
انگیزه ورزش: نقش ویژگی های فردی و اضطراب جسمانی اجتماعی. …………………. 150
پروژه افزایش انگیزه برای فعالیت بدنی (IMPAct): توسعه تئوری و استراتژی های مداخله
………………………………………… ………………………………………… ………………………………………… …………………….. 150
مداخله فعالیت بدنی انگیزشی در یک موسسه روانپزشکی مسکونی ………………………….. ……………….