پروژه آماری نظر افراد در مورد تأثیر موسیقی بر یادگیری

- پروژه آماری نظر افراد در مورد تأثیر موسیقی بر یادگیری

پروژه آماری نظر افراد در مورد تأثیر موسیقی بر یادگیری

عنوان: پروژه آماری « نظر افراد در مورد تأثیر موسیقی بر یادگیری »

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 10

توضیحات: این پروژه آماری با موضوع نظر افراد در مورد تأثیر موسیقی بر یادگیری می باشد و شامل: مقدمه ، جامعه آماری و نمونه ، پرسشنامه ، نمودار میله ای ، نمودار دایره ای ، نمودار مستطیلی ، نمودار چند بر ، نمودار ساقه و برگ ، جدول فراوانی ،تشخیص مد و میانه ، نمودار جعبه ای می باشد.

این پروژه برای درس آمار دانش آموزان و همچنین دانشجویان رشته آمار ، بسیار مناسب می باشد.

فهرست عناوین

مقدمه

داده ها

دامنه تغییرات

میانگین و مد

فراوانی نسبی

دسته ها

جدول فراوانی

نمودار چندبر فراوانی

نمودار دایره ای

نمودار جعبه ای 

نمودار مستطیلی

نمودار میله ای

نمودار ساقه و برگ

مقدمه

علم موسیقی از قدیم الایام برپایه های ریاضی استوار بوده است وفلاسفه آن را از شعب ریاضی دانسته متون قدیمی موسیقی را در مبحث ریاضی مطرح نموده اند . ابن سینا در کتاب شفا موسیقی را در فصل ریاضیات مطرح نموده است. امروزه وسعت زیر و بمی اصوات و قوانین موضوعات متفاوت آن موجب شده است که موسیقی نیز همانند سایر علوم تقسیماتی پیدا می کند . این تقسیم بندیها براساس اصول فیزیکی و فرکانسهای اصوات است وموسیقی گاهی براساس کیفیت اجماعی آن مانند تاریخی ،ادواری ، فرهنگها و ملل تقسیم شده است وبعضاً موسیقی را ازلحاظ ادواری به دوره قدیم و قرون وسطی ،کلاسیک ، جدید ، معاصر و مدرن و یا قبل و بعد از اسلام تقسیم میکنند و همین طور از حیث اجرایی به موسیقی تک صوتی ،‌چند صوتی ،‌اوازی ، نظامی ، مجلسی ، ارکستر ، سویت ،سونات اپرت ، اپرا ، بالت ، رکویم ، مسن و انواع موسیقی مذهبی کلاسیک ، یکنواخت ، سنتی ، رومانتیک ، محلی ، ضربی ، روحانی ونیایشی و انواع بسیار متنوع آن تقسیم کرده اند.
و هر کدام از انواع فوق نیز می تواند تقسیمات فرعی تری داشته باشد و در انتها در تشریح انواع موسیقی و شناخت هر یک از انواع آن از شخصیت وفرم بیرونی و درونی ( تأثیر گذاری داخل یو جنبه فیزیکی ) در زیر وبمی اصوات وفرکانسها وتعداد اصوات موجود در آن نیز بحث می شود و آخرین تقسیم براساس نظرگاه آهنگساز خواستگاه تم یاموضوع و غیره می باشد .

برای دانلود کلیک کنید