فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد طراحی وب سایت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

- فرم کامل و قابل ويرايش قرارداد طراحي وب سايت  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد طراحی وب سایت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد طراحی وب سایت  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

بسمه تعالی

قرارداد طراحی وب سایت


این قرارداد بین ……………………….. به نشانی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . و شماره تلفن ……………………. که از این پس در این قرارداد مجری نامیده می شود از یک طرف و ………….. به نشانی ………………………………………….. ……. شماره تلفن ……………………. که از این پس در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از طرف دیگر با شرایط ذیل منعقد می گردد :

ماده (1) : موضوع قرارداد

طراحی و پیاده سازی سایت …………………………………… که جزئیات آن ( بخش های سایت و تعداد صفحات ) در پیوست (1) آمده است.

ماده (2) : مدت قرارداد

مدت این قرارداد از تاریخ ……………………. لغایت …………………… بمدت — روز کاری می باشد.

مدت زمان اعلام شده در صورتی تحقق می یابد که در مقاطعی که نیاز به انتخاب ، تصمیم گیری و یا پاسخ به پرسش از طرف کارفرما وجود دارد ، در زمانی معقول از طرف کارفرما رسیدگی و به مجری اعلام گردد.

تبصره (1) : در صورت تصمیم هر یک از طرفین جهت فسخ قرارداد ، می بایستی موضوع فسخ 10روز قبل بصورت کتبی به طرف مقابل اعلام و ضمن تسویه حساب کامل ، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.

تبصره (2) : در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد و تخطی از ارائه خدمات فنی، کارفرما مجاز است بصورت یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

تبصره (3) : در صورت تاخیر کارفرما در مورد عدم تحویل به موقع اطلاعات به مجری به ازاء هر روز تاخیر یک روز به مدت پایان قرارداد اضافه می گردد و تاریخ پایان قرارداد با در نظر گرفتن تاخیر زمانی تحویل اطلاعات از سوی کارفرما مجددا محاسبه می گردد.

 

ماده : (3) مبلغ قرارداد

مبنای تعیین نرخ موضوع قرارداد براساس تعرفه های توافقی که جزئیات آن در پیوست (1) آمده است و به تایید و امضاء طرفین قرارداد رسیده است ، خواهد بود.

نحوه پرداخت :

– 3-1 هنگام عقد قرارداد 50 درصد از مبلغ کل قرارداد که در پیوست (1) لحاظ گردیده است.

3-2 بعد از اتمام کار و هنگام تحویل نهایی پروژه 50 درصد باقی مانده از مبلغ کل قرار داد که با برآورد نهایی هزینه مقدار دقیق آن مشخص می گردد.


ماده (4) : تعهدات کارفرما

4-1- کارفرما موظف است از زمان تاریخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات مورد نیاز سایت را در هر زمانی که مجری درخواست می کند در اسرع وقت در اختیار او قرار دهد.

4-2- کلیه کسورات قانونی اعم از مالیات ، حق بیمه و گرفتن مفاصالحساب از تامین اجتماعی بعهده واگذارنده ( کارفرما ) است.

4-3- هزینه عکاسی صنعتی ، تایپ ، ترجمه ، انیمیشن های خاص ، تهیه و تولید موسیقی ، صدا و فیلم ، دیجیتایز کردن موسیقی و صدا و فیلم ، تغییرات اساسی در ساختار سایت و موارد متفرقه دیگر بعهده کارفرما می باشد.

 

ماده (5) : تعهدات مجری

5-1- مجری متعهد می گردد بر اساس موضوع قرارداد…………………

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر

برای دانلود کلیک کنید