سنجش میزان رضایت کاربر نهایی
اولین بار مفهوم رضایت مشتری توسط «پیتر دراکر»در سال ١٩۵۴ به صورت مستقیم وغیرمستقیم وارد ادبیات مدیریت وبازاریابی شدهاست امابررسی منابع مربوط به رضایت مشتری، نشان میدهدکه تحقیقات ومطالعات جدید دراین زمینه ازاواسط دهه١٩٧٠عمدتاً در آمریکاشروع شده و در دهه١٩٨٠با گسترش قابل ملاحظه تحقیقات، مبانی این مقوله روشن شده است.
امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی،میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روند همچنان در حال افزایش است . اهمیت مشتری ورضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی بر می گردد.
- فصل اول: ادبیات موضوع
- مقدمه
- تعاریف
- مفهوم رضایت کاربر
- مفهوم سیستم اطلاعاتی
- مفهوم کیفیت
- مفهوم کیفیت خدمات
- مفهوم رضایت مشتری
- رضایت سنجی مشتری
- روش های اندازه گیری رضایت مشتری
- مدل های رایج در سنجش کیفیت (اندازه گیری رضایت مشتری)
- مدل کانو
- مدل سرکوال
- مدل فورنل
- مدل وب کوا ل
- مدل اسکمپر
- شاخصه های رضایت مشتری در سطح ملی..
- شاخص رضایت مشتری سوئد
- شاخص رضایت مشتری آمریکاییACSL))
- شاخص رضایت مشتری سوئدی(ECSI)
- فصل دوم : شرح پروژه انجام شده
- تکنیک جمع آوری اطلاعات..
- جامعه مورد بررسی..
- تحلیل های آماری توصیفی مربوط به پرسشنامه های شهرداری منطقه9
- جنسیت نمونه ها
- سطح تحصیلات نمونه ها
- سطح سازمانی نمونه ها
- سن نمونه ها
- سابقه کار پاسخ دهنده ها
- تحلیل های آماری توصیفی مربوط به پرسشنامه های سازمان میادین میوه و تره بار
- جنسیت نمونه ها
- سابقه کار پاسخ دهنده ها
- فصل سوم: گزارش آماری توصیفی..
- تحلیل نمودارفراوانی سوال به سوال هر پرسشنامه
- الف) شهرداری منطقه 9
- تحلیل واریانس پرسشنامه ها
- تحلیل آماری پرسشنامه براساس گروه بندی سوالات
- ب)سازمان میادین و منطقه
- تحلیل واریانس
- تحلیل پرسشنامه ها براساس گروه بندی سوالات
- مقایسه دوسازمان با هم
این فایل شامل 62 صفحه و دارای تحلیل آماری می باشد.
راهنمای دانلود و استفاده از محصول:
- پس از تکمیل خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد. ضمن اینکه فایل به ایمیل شما نیز ارسال می شود.
- کافیست محصول را از حالت فشرده خارج کنید.
- محصول دریافت شده قابل چاپ، قابل ویرایش و قابل مشاهده بر روی کامپیوتر، تبلت و گوشی میباشد.
- گزارش هم به صورت WORD و هم به صورت PDF در اختیار شما قرار میگیرد.