پاورپوینت معماری و انرژی خورشیدی

- پاورپوینت معماری و انرژی خورشیدی

پاورپوینت معماری و انرژی خورشیدی

دانلود پاورپوینت با عنوان، انرژی خورشیدی،

بخشی از ایـن پاورپوینت :

مقدمه
امروزه با توجه به حساسیت در بخش انرژی و همچنین پیش بینی هایی در مورد تمام شدن انرژی ، جوامع گوناگون و به خصوص صنعتی به انرژی های تجدید پذیر از جمله انرژی پاک خورشیدی روی آورده اند.
خورشید
تاریخچه ی انرژی خورشیدی در ساختمان
درچند دهه اخیر ، نمونه های زیادی ازخانه های خورشیدی درکشورهای صنعتی و پیشرفته ساخته شده که با استفاده ازانرژی طبیعی (باد ، خورشید ، انرژی زمین گرمایی و…) گرمایش و سرمایش ساختمان را تأمین می کنند . البته اغلب طرح خانه های خورشیدی بصورت خانه های ویلایی منفرد در یک فضای بازمی باشد و استفاده ازاین فن آوری در یک سطح وسیع و درمجتمعهای مسکونی به ندرت اتفاق افتاده است .
اما قدیمی ترین کاربرد آگاهانه ایرانیان ازانرژی خورشیدی دربناها و ساختمانهای سنتی نهفته است. به عبارت دیگر سیستم های غیر فعال خورشیدی در ایران درحد پیشرفته و کامل خود اززمانهای قدیم به کاررفته است.
انرژی خورشیدی ، انرژی است ارزان ، فراوان ، سالم و تمیز که سالیان متمادی بشرازآن استفاده کرده است اما پس ازدستیابی به منابع سوخت فسیلی، تجربیات گذشته را رها کرده و روز به روز به استفاده ازاین منابع افزود. بطوریکه پس ازآن چنان مصرف لجام گسیخته و اتلاف این منابع ، آینده تیره ای در پیش رو است که درآن منابع سوخت پایان یافته است . این دورنما سبب شده تا درگوشه و کنارجهان باردیگر امکان استفاده ازانرژی خورشیدی و بکارگیری آن درگرمایش و سرمایش منازل مسکونی مورد توجه قرار گیرد …
 
مــشــخــصـاتِ فـایــل :
 
این فایل با فرمت Power Point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعداد اسلایدها : 23
– قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی
این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه اسلایدهای آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.

کـلمـات کـلـیـدی : انرژی خورشیدی, دانلود پاورپوینت انرژی خورشیدی, پاورپوینت در مورد انرژی خورشیدی, تحقیق انرژی خورشیدی, پاورپوینت درباره انرژی خورشیدی, پاورپوینت راجع به انرژی خورشیدی, پاورپوینت آماده انرژی خورشیدی, تحقیق در مورد انرژی خورشیدی, معماری , ppt 

برای دانلود کلیک کنید