پاورپوینت بازاریابی و مفاهیم کلیدی آن کانال بازاریابی و زنجیره عرضه تعداد اسلایدها:160
پاورپوینت بازاریابی و مفاهیم کلیدی آن کانال بازاریابی و زنجیره عرضه تعداد اسلایدها:160
انسانها از اولین حیات تا آخرین دم زندگی در تلاش و حرکتند.
عده های در پی نان و گروهی در اندیشه نام.
همه و همه به دنبال تحقق آرزوهای خود هستند و مجموعه ای از خواسته ها را دارند.
وجه مشترک همه آنها نیاز است.
اکنون بشر بیش از همه سالهای قبل انسانها با کمبود منابع و نیاز متنوع روبرو هستند .
اقتصاد به چگونگی رفع نیازهای نا محدود با توجه به منابع محدود ی پردازد.
مدیریت ، مجموعه ای از مهارتها و دانسته ها برای استفاده بهینه از منابع محدود موجود خواهد بود .
بازاریابی علم تشخیص نیاز و رفع آنها از طریق تبادل منابع است .
دنیای امروز با سرعت زیاد در حال تغییر است
تنها تغییر است که ثابت می ماند .
شرکتها برای جامعه عمل پوشیدن به نیازهای انسانها نیز که دائم در حال تغییر است ناچار به شناسایی نیازهای در حال تغییر و رفع این نیاز می باشند.