مجموعه داستانهای حقوقی ( غیر مقدر )

- مجموعه داستانهای حقوقی ( غیر مقدر )

مجموعه داستانهای حقوقی ( غیر مقدر )

همه ما کم و بیش در باره مواد قانونی چیزهایی شنیده ایم اما انطباق مسائل مختلف که در زندگی اتفاق می افتد با این مواد قانونی ممکن است برای همه افراد به راحتی میسر نباشد. کتاب حاضر شامل پنج داستان با موضوعات مختلفی که ممکن است برای هر یک از ما در زندگی  اتفاق بیافتد در اختیار خوانندگان محترم قرار داده شده است.

ماجراهایی که در این کتاب نقل شده اند شامل مجموعه ای از نکات ریز اما مهم حقوقی می باشند که بی توجهی به هر کدام می تواند سرنوشت یک انسان را تغییر دهد.

نکاتی که برای این مجموعه داستانی به صورت تمثیلی انتخاب شده اند، شامل موارد ذیل می باشند که تعریف هر یک از این نکات به صورت مواد قانونی در پایان کتاب گرد آوری شده است:

گذشت منجز کیف قاپی وکیل تسخیری رای وحدت رویه قضایی قتل عمد دفاع مشروع – قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها صدور چک بلامحل کلاهبرداری جرایم رایانه ای قانون مسئولیت مدنی قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی عقد مزارعه عقد لازم-دیه غیر مقدر یا ارش

در پایان، مطالعه کتاب حاضر برای استفاده عموم افراد علاقه مند به مباحث قانونی جهت آگاهی و بهره برداری در زندگی و همچنین برای استفاده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق پیشنهاد می گردد.

برای دانلود کلیک کنید