فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد تولید قطعه به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

- فرم کامل و قابل ويرايش قرارداد توليد قطعه  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد تولید قطعه به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد تولید قطعه  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

قراردادتولید قطعه

 

 

این قرارداد بین شرکت ……………….. به نشانی : …………………………………………و شماره تلفن ……………… به نمایندگی آقایان ……………………. به سمت رئیس هیئت مدیره  و …………………………. به سمت ……………. که در این قرارداد اختصاراً تولید کننده  نامیده میشود از یک طرف و آقای …………….به نشانی : ……………………و شماره تلفن ………………..که اختصاراً در این قرارداد خریدار نامیده میشود از طرف دیگر با  شرائط ذیل منعقد می گردد .

 

ماده 1 : موضوع قرارداد

 

موضوع قرارداد عبارتست از تولید تعداد 000/120 عدد سطل پلاستیکی به ابعاد ———برابر نقشه ارائه شده توسط خریدار از جنس پلی اتیلن گرید 5216 .

 

ماده 2 : مدت قرارداد

 

                مدت قرارداد تاریخ پرداخت پیش پرداخت به مدت یکسال شمسی تعیین میگردد .

 

ماده 3 : مبلغ قرارداد   قیمت تولید  هر عدد از قطعه موضوع قرارداد به مبلغ 42000 ریال ( چهل و دوهزار ریال ) که مبلغ کل قرارداد 000/000/040 /5ریال ( پنج میلیاردو چهل میلیون ریال ) میباشد که به شرح ذیل به تولید کننده پرداخت خواهد شد .

تبصره 1- کلیه کسورات قانونی و قراردادی به عهده تولید کننده میباشد .

 

                1-3- 10% مبلغ کل قرارداد که 000/000/504 ریال میباشد به عنوان پیش پرداخت جهت تامین بخشی از هزینه های ساخت قالب و تهیه مواد اولیه به تولید کننده پرداخت خواهد شد و تولید کننده چکی تضمینی به مبلغ پیش پرداخت دریافتی به فروشنده تسلیم خواهد نمود .

2-3- مابقی مبلغ قرارداد با توجه به ارزش قطعات تحویل شده هر محموله , با محاسبه و استهلاک سهم پیش پرداخت در ازاء صدور صورتحساب حداکثر ظرف مدت 20 روز از تاریخ تحویل کالا به تولید کننده پرداخت خواهد شد .

 

ماده 4: تعهدات تولید کننده     

           1-4- شرکت موظف است……………………..

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر

برای دانلود کلیک کنید