تصمیم گیری در مسائل مالی PPT

- تصمیم گیری در مسائل مالی PPT

تصمیم گیری در مسائل مالی PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت تصمیم گیری در مسائل مالی ، چگونه شرکت ها اوراق بهادار منتشر می کنند

فرمت : PPT

حجم : 0.4 مگابایت

تعداد اسلاید : 30

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

در مقدمه کتاب گفته میشود یک شرکت مثل ماروین که در فصل یازده با ان روبه رو شدیم یکی از شرکت هایی است که رشد قابل ملاحظه ای را در قرن بیستم داشته است.این شرکت توسط سه کارافرین با تکیه بر پس انداز و وام های شخصی شان از بانک تاسیس شد.اما رشد سریع این شرکت به این معنی بود که انها بزودی برای تامین سرمایه مورد نیاز بیشتر باید دست به استقراض میزدند.

سرمایه گذاری در شرکت های خصوصی جوان سرمایه گذاری مخاطره امیز شناخته میشود.

چنین سرمایه گذاری مخاطره امیزی توسط سازمان های سرمایه گذاری یا افراد ثروتمندی انجام میشود که امادگی پذیرش ریسک بالایی دارند و میخواهند که بازده این عملشان را بگیرند .در این فصل توضیح میدهیم چگونه شرکتهایی مثل ماروین سرمایه گذاری مخاطره امیز بدست می اورند.

هدف شرکت های سرمایه گذاری مخاطره امیز کمک به شرکت های در حال رشدی است که نو پا هستند و هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده اند تا بتوانند از طریق انتشار سهام عمومی شوند.

 

برای شرکت های موفقی مثل ماروین به احتمال زیاد  زمانی به وجود می اید که به سرمایه بیشتری نیاز پیدا خواهند کرد و بنابر این تصمیم میگیرند که سهام خود را در بورس اوراق بهادار منتشر کنند که به این اقدام عرضه عمومی اولیه سهام گفته میشود.

در ابتدای شکل گرفتن سرمایه گذااری مخاطره پذیر غالبا این سرمایه گذاری توسط افراد ثروتمند صورت می گیرفت. این افراد غالبا صاحبان شغل های پر درآمدی بودند که در کنار آن به این گونه سرمایه گذاری های نیز می پرداختند. امروزه به این افراد فرشگان کسب و کار گفته می شود. اما با مدرن شدن سرمایه گذاری پر خطر، این روش سرمایه گذاری خود به بیزینسی مستقل تبدیل شد و شرکت های تخصصی در این زمینه بوجود آمدند.

شاخص های سرمایه گذاری خطرپذیر:

توجه به شرکت های نوپا
خطر پذیری
دیدگاه بلندمدت
انگیزه سودآوری
مشارکت در مدیریت شرکت ها
مشارکت در مالکیت شرکت ها
خروج از سرمایه گذاری

 

برای دانلود کلیک کنید