آموزش عملی رفع خطای Device is Unreachable در هنگام انتقال عکس و فیلم از آیفون اپل به ویندوز

- آموزش عملی رفع خطای Device is Unreachable در هنگام انتقال عکس و فیلم از آیفون اپل به ویندوز

آموزش عملی رفع خطای Device is Unreachable در هنگام انتقال عکس و فیلم از آیفون اپل به ویندوز

برخی کاربران نمی‌توانند عکس‌های خود را از آیفون به ویندوز منتقل کنند و با خطای Device is Unreachable در ویندوز مواجه می‌شوند. خوشبختانه این مشکل را در ویندوز می‌توان عرض چند دقیقه برطرف کرد.

دلایل متعددی برای بروز این خطا در ویندوز وجود دارد که می‌تواند به دلیل تنظیمات خاص انتقال در آیفون باشد یا به دلیل خرابی پورت USB روی کامپیوتر شما باشد.

صرف‌نظر از اینکه خطای غیر قابل دسترس شدن آیفون و ویندوز به چه دلایلی رخ می‌دهد، تشخیص و رفع این مشکل در اکثر مواقع آسان بوده و جای نگرانی نیست.

اگر تا به حال با مشکل کپی یا انتقال عکس‌ها و ویدیوهای خود از آیفون یا آیپد به ویندوز مواجه شده‌اید، در این فایل مراحل مختلف عیب یابی خطای Device is Unreachable را به شما آموزش می‌دهیم، شما با خرید این فایل می توانید به راحتی بدون حتی یک خطا کل اطلاعات چند ده و چند صد گیگی آیفون یا آی پد خود را منتقل کنید و مشکل بعدی که روئیت عکس ها با فرمت خاص آیفون است و در ویندوز نمایش داده نمی شود را ببینید.

کافی است این فایل را که حاوی یک فایل آموزشی پی دی اف است و نرم افزارهای مورد نیاز برای برطرف نمودن خطا و توضیح این که اصلا این مشکل به چه دلیل رخ می دهد خریداری کنید.

پس برای یک بار با خرید این فایل به این مشکل پایان دهید.

 

برای دانلود کلیک کنید