پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

- پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک کارآفرینی

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل power point

 

قابل ویرایش 15 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها

نوآوری چیست؟    

معرفی یک چیز جدید،یک ایده، وسیله یا روشی بدیع. (دایره المعارف مدیریت)

فرآیند تبدیل خلاقیت به خلق ارزش جدید به شیوه ای جدید از طریق ارائه محصول، خدمت یا کسب و کار جدید. (رونالو جوناش و تام سامرلت)

تبدیل ایده های جدید به منفعتی برای سهام داران.  (کاترین هالت)

مسیر فرضی Imaginary Pipeline

فضای مورد نظر برای فرصت: تعیین پارامترهایی برای نوآوری هایی که سازمان به آنها علاقمند است و اینکه چه کسانی باید آن را انجام دهند.

خلق ایده: در این مرحله که می تواند فردی یا گروهی باشد ایده سازی صورت می گیرد، تمرکز بر این بخش می تواند از حل یک مسئله مشخص تا خلق یک محصول یا توسعه کسب و کار جدید متغیر باشد.

آزمایش ایده: اجرای تعدادی از ایده های جدید به طور آزمایشی

توسعه: طراحی محصول جدید یا توسعه محصول در بخش R&D بر اساس ایده انتخاب شده

محدودیتهای معمول در نوآوری

فضای مورد نظر برای فرصت: وجود تعارض بین پارامترهای تعیین شده و تعریف نوآوری

خلق ایده: از افراد با پیش زمینه های متفاوت و تفکرات متنوع دعوت نمی شود.

آزمایش و توسعه: فرآیند متناوب آزمایش و توسعه موجب تاخیر و طولانی شدن چرخه زمانی می شود و منجر به محدود شدن پنجره فرصت می شود.

تولید تجاری: مؤسسان اولیه معمولاً در مقابل تولیدات جدید و تغییرات مخالفت می کنند.

تحویل به مشتری: مشتریان عکس العملی نسبت به ایده های جدید ندارند.

تاثیرات محیطی: ضایعات تولید پیش بینی نشده اند .

 

فهرست مطالب و اسلایدها

نوآوری چیست؟

دلایل سرمایه گذاری در نوآوری

مسیر فرضی imaginary pipeline

محدودیتهای معمول در نوآوری

عملکرد نوآوری

مسئولیتهای سطوح عملیاتی در نوآوری

دلایل عمده شکست نوآوری

DNA نوآوری

برای دانلود کلیک کنید