نقشه آفلاین گوگل مپ ایران 2022 بزرگنمایی 17x

- نقشه آفلاین گوگل مپ ایران 2022 بزرگنمایی  17x

نقشه آفلاین گوگل مپ ایران 2022 بزرگنمایی 17x

نقشه آفلاین گوگل مپ ایران

بروزرسانی نقشه: 1401/07/11 ( بزرگنمایی 17x)

 

اگر اهل گشت و گذار هستید و یا به بازدید از مکان های مختلف علاقه ‌مندید، حتما از اهمیت به همراه داشتن یک نقشه همانند نقشه آفلاین گوگل مپ ایران مطلع هستید. این روز‌ها کمتر کسی را می توان یافت که با پرس و جو به دنبال یافتن آدرس مکانی بوده و با پیشرفت فناوری، روش های سنتی و قدیمی جای خود را به راهکارهای مدرن امروزی داده‌اند.

امروزه کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود به راحتی به نقشه شهرها و راه های ایران دسترسی داشته باشند. نقشه آفلاین گوگل مپ ایران، تمامی راه ها و جاده ها را به خوبی نمایش داده و شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می کند.

اما برای استفاده از این نقشه ها نیازمند دسترسی به اینترنت هستید که شاید از لحاظ هزینه بالا و ضریب پایین پوشش اینترنت در کشورمان مقرون به صرفه نباشد. اینجاست که یک نقشه آفلاین حلال مشکلات است و شما با استفاده از نقشه آفلاین گوگل مپ ایران و با کمک جی پی اس گوشی خود می توانید به سادگی مکان مورد نظر را یافته و به آنجا برسید. 

 نقشه آفلاین گوگل مپ ایران بهترین و کامل‌ترین نقشه در میان نقشه‌های موجود محسوب می‌شود.

 اکنون این امکان برای شما فراهم است که نقشه آفلاین گوگل مپ ایران 2022 را به‌ همراه نقشه راه ها و شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی داخل شهری بر روی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و با کمک از یک برنامه و GPS گوشی، مکان مورد نظر خود را جستجو و مسیریابی نمایید. برای این کار کافی است به انتهای صفحه مراجعه و نقشه مورد نظر خود را خریداری کرده و پس از آن نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

  

توضیحات:

* لطفا راهنمای فارسی را از اینجا دانلود کنید.

* جهت ارتباط و تماس با ما به اینجا بیایید.

* آموزش های مورد نیاز را در اینجا مشاهده کنید.

* فرمت نقشه آفلاین گوگل مپ ایران sqlitedb. است.

* حجم نقشه آفلاین گوگل مپ ایران حدود 8.50 گیگابایت است. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که حافظه جانبی گوشی شما از فایل های بزرگتر از 4 گیگابایت پشتیبانی می کند.(مطالعه راهنمای فارسی)

* توضیحی در مورد فایل های دو قسمتی:
با توجه به اینکه سرور فایل سل به صورت خودکار فایل های آپلودی را تغییر نام می دهد. لازم است که پس از دانلود فایل ها و قبل از اکسترکت کردن فایل ها ، ابتدا نام فایل ها را تغییر دهید:

فایل
IR-Map-2020-17x-part1_1031460_2078.zip

را به

IR-Map-2020-17x-part1.zip

و فایل 
IR-Map-2020-17x-part2_1031460_4059.zip
را به
IR-Map-2020-17x-part2.zip
تغییر نام دهید.
سپس فایل ها را در کنار هم گذاشته توسط نرم افزار WinRaR اکسترکت کنید.
اگر بدون انجام روش بالا ، اکسترکت کردن را انجام داده باشید به احتمال خیلی زیاد فایل ها corrupt می شوند. و غیر قابل استفاده. در این حالت می بایستی مجددا فایل ها را دانلود کرده و سپس روش بالا را روی فایل ها اجرا کرده و بعد از آن اکسترکت کنید.

برای دانلود کلیک کنید