دانلوئ تایم شیت سال 1402

- دانلوئ تایم شیت سال 1402

دانلوئ تایم شیت سال 1402

یکی از موارد مهمی که کارکنان مجاب به انجام کار در واحد های تولیدی ، خدماتی و … میگردند دریافت حقوق و امرار معاش می باشد ، که این حقوق قطعا از روی کارکرد روزانه و ساعتی مشخص میگردد ، بنابراین می بایست محاسباتی صحیح و دقیق در این راستا انجام گیرد تا از تضییع حق کارگر یا کارمند جلوگیری شود. برای دانلود تایم شیت اکسل 1402 با ادامه توضیحات با ما همراه باشید.

توجه : این تایم شیت با تقویم سال 1402 می باشد.

 

در “نمونه تایم شیت در اکسل” حاضر کلیه کارکردها بطور دقیق تا 4 مرحله ورود و خروج و از ابتدا تا پایان سال 1402 قابلیت ثبت و محاسبه برای حقوق هر ماه وجود خواهد داشت.

 

نمونه تصویری از فرم کارکرد ماهانه پرسنل را در تصویر ذیل ببینید :

 

نمونه تایم شیت 1402 در اکسل

فرم کارکرد ماهانه پرسنل یا همان نمونه تایم شیت در اکسل یک پروژه آماده است که ساعات کاری یک پرسنل را جمع آوری میکند و بر اساس اطلاعات و داده های وارد شده خروجی های زیر را در شیت (shite) دوم اکسل به کاربر میدهد :

  1. مجموع ساعات کارکرد
  2. مجموع ساعات اضافه کاری
  3. مجموع ساعات کسر کاری
  4. محاسبه دستمزد ساعات کارکرد
  5. محاسبه دستمزد اضافه کاری
  6. محاسبه کل دستمزد دریافتی

خروجی های فوق بر اساس اطلاعات وارد شده در شیت اول محاسبه میشود و برای هر ماه بصورت جداگانه در هر ردیف بصورت اتوماتیک محاسبه میشود که بی شک این تایم شیت یکی از بهترین و بزرگترین تایم شیت های ساخته شده است.

 

نمونه تصویر از داخل شیت دوم این فایل :

 

دانلود تایم شیت در اکسل 1402

فرم کارکرد ماهانه پرسنل مذکور دارای قابلیت تعیین حقوق برای روز های تعطیل و مرخصی های انجام شده بوده که در فرم بصورت “بله” و “خیر” مشخص گردیده که با توجه به سیاست هر شرکت می بایست تنظیم گردد.

در نمونه تایم شیت در اکسل قابلیت تنظیم ساعات ورود و خروج پیشفرض برای شرکت وجود دارد ، لذا فرمول های تعبیه شده در این اکسل بصورت خودکار محاسبات اضافه کاری و کسر کاری را بر اساس این ساعات کاری شرکت محاسبه میکنند.

 

فرم کارکرد ماهانه پرسنل 1402

نحوه کارکرد تایم شیت بدین شرح خواهد بود :

فرم تهیه شده در 2 شیت می باشد که ابتدا ریز ساعات را در شیت “کارکرد” در ماه و ایام مربوطه با توجه به نوع کارکرد آن روز (کاری ، تعطیل ، مرخصی) ثبت گردد که بصورت لحظه ای قابلیت محاسبه ساعت کارکرد ثبت شده درآن ماه به تفکیک هر ماه در ستون آخر وجود دارد.

در مرحله دوم پس از ثبت ریز کارکرد در شیت محاسبات داده های مربوطه از شیت کارکرد به تفکیک هر ماه بصورت خودکار فراخوانی میگردد.

لذا نکته ای که در اینجا وجود دارد ساعت کارکرد عادی هر ماه در شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود بنابراین لازم است مقدار ستون “کارکرد عادی ماهانه” با توجه به سیاست آن شرکت وارد گردد ، بطور مثال شرکتی بدون در نظر گرفتن قوانین اداره کار ساعت کار روزانه را 9 ساعت از شنبه تا چهار شنبه تعیین میکند که در ماه این عدد حدود 180 ساعت خواهد بود.

 

در حالی که شرکت مشابه با در نظر گرفتن قوانین اداره کار ساعات کارکرد عادی ماهانه را حدود 192 ساعت تعیین می نماید پس می بایست طبق روال و خط مشی آن شرکت این مقدار تکمیل گردد.

ستون های مربوط به اضافه کاری و کسر کار از تفاوت ساعت کار عادی ثبت شده توسط کاربر با ریز کارکرد ماهانه ثبت شده محاسبه میگردد که اضافه کاری بر اساس عرف و قانون کار با 40 % مازاد محاسبه میگردد.

در ستون نرخ مزد هر ساعت که بر اساس حقوق توافق شده با کارفرما بصورت ماهانه تعیین میگردد که از طریق تبدیل آن نرخ ساعتی به دست خواهد آمد.

با ورود نرخ ساعتی آیتم حقوق ماهانه با کسر و اضافه کاری بصورت خودکار محاسبه خواهد شد ، در صورت داشتن هر نوع دریافتی  و پرداختی خارج از موارد فوق آن را در محل مشخص شده وارد نمایید که نهایتا حقوق دریافتی محاسبه و مشخص خواهد شد.

 

برای دانلود کلیک کنید