اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT
نام محصول : پاورپوینت اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
حجم : 0.6 مگابایت
تعداد اسلاید : 44
زبان : فارسی
سال گردآوری : 96
آمیزه ی ارتباطات بازار یابی
کل آمیزه ارتباطات بازار یابی را امیزه ترویج و گسترش می نامند که شامل ترکیب ویژ ای از تبلیغ فروش مستقیم اجرای سیاستهای تشویقی و به کارگیری روشهای خاص در روابط عمومی می شود. شرکت می کوشد بدان وسیله با افزایش تبلیغات به هدف های بازار یابی نائل آید چهار رکن یا وسیله که در ترویج و گسترش قرار می گیرد به شرح زیر است:
1-تبلیغ: معرفی کالاها یا خدمات بوسیله شیوه های غیر شخصی به مسئولیت فرد یا سازمان
2-فروش شخصی: ارائه محصول یا خدمت بوسیله نیروی فروش شرکت
3-افزایش فروش: استفاده از انگیزه های کوتاه مدت برای تشویق افراد برای خرید
4- روابط عمومی : ایحاد رابطه خوب از طریق ایجاد تصویری مناسب از شرکت در ذهن افراد
5-بازاریابی مستقیم: ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و گرفتن پاسخ سریع
- دیدگاهی از فرایند ارتباطات
- ارکان اصلی تشکیل دهنده فرایند ارتباطات
- مراحل ایجاد ارتباطات اثر بخش
- شناسایی مخاطب
- تعیین پاسخ یا واکنش مورد نظر
- طرح ریزی پیام
- محتوای پیام
- شکل پیام
- انتخاب رسانه
- انتخاب منبع پیام
- بازخور نمودن
- بودجه ترویج وگسترش
- آمیزه ارتباطات بازاریابی استراتژیها
- تغییرات که در محیط ارتباطات رخ می دهد
و…