پاورپوینت الگوهای منابع انسانی

- پاورپوینت الگوهای منابع انسانی

پاورپوینت الگوهای منابع انسانی

دانلود فایل پاورپوینت با عنوان: الگوهای استراتژی منابع انسانی SHRM

این فایل تحقیقی است در قالب پاورپوینت شامل 72 اسلاید با طراحی ارگونومیک و چشم نواز، برگرفته از نظرات اساتید صاحب سبک مدیریت همچون آرمسترانگ در زمینه مدیریت استراتژیک منابع انسانی که برای مقاطع مختلف رشته های مدیریت خصوصا مدیریت دولتی و مدیریت منابع انسانی در مقاطع ارشد و دکترای تخصصی بسیار مفید است. توصیه می‌شود برای جلوگیری از به هم ریختگی متن از برنامه ورد 2010 به بعد استفاده شود، هرچند در ورژن های قبلی نیز چک شده و مشکلی دیده نشده است.

 

بخشی از متن:

استراتژی منابع انسانی عبارت از الگویی از تصمیمات و عملیات مرتبط با سیستم منابع انسانی ، امکان تفاوت بین استراتژی های منابع انسانی برپایه سیاست ها و عملیات در سطح اجرایی فراهم می شود .

این الگوها مبتنی بر تئوری و الگوهای مبتنی بر داده های تجربی ، تقسیم می شوند.

الف) الگوهای مبتنی بر منابع :

این الگوها ریشه در ماهیت دادوستد بین کارمند و کارفرما و به صورتی دقیق ریشه در پارامتر های بازار آزاد دارد . ودر قالب دوفرض اصلی بیان می شوند :

فرض اول: مجموعه رفتارها ،نگرش ها و روابط ، توان بالقوه دارند تا ظرفیت هایی را به وجود آورند که ارزشمند ، کمیاب و غیر قابل جانشین باشند و نتوان از آن ها نسخه برداری کرد ، از این رو برای سازمان منبع ایجادکننده مزیت رقابتی به حساب می آیند ، اساس این الگوها برپایه این شناخت قرار دارد که کسب یا خلق چنین مجموعه ای رفتارها ، نگرش ها و روابط ، می تواند پرهزینه باشد و این امکان را دارد که مزیت رقابتی سازمان را با کارایی بیشتری حفظ کند.

فرض دوم: به زاویه دید کارفرما در مورد منابع انسانی خود اشاره دارد که آیا آن ها را دارایی یا هزینه متغیر به حساب می آورند، برای کارکنان تضمین شغلی، توسعه مسیر شغلی ایجاد می کنند و حقوق و مزایا را براساس اصل مساوات و برابری در داخل سازمان و نه نرخ رایج بازار تعیین می کنند.

برای دانلود کلیک کنید