نمونه طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ( این طرح در سال 96-97 بعنوان طرح برتر استانی به مسابقات کشوری راه یافته است.)

- نمونه طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ( این طرح در سال 96-97 بعنوان طرح برتر استانی به مسابقات کشوری راه یافته است.)

نمونه طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ( این طرح در سال 96-97 بعنوان طرح برتر استانی به مسابقات کشوری راه یافته است.)

در این پست برای آشنایی شما با نحوه گردآوری و تدوین یک طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ، یک نمونه طرح در قالب وورد و pdf آورده ایم که شما می توانید با دانلود آن با روش کار آشنا شوید. این طرح 5 صفحه دارد. و در سال 96-97 به عنوان طرح برتر استانی شناخته شده است. ( تصویر صفحه مشخصات طرح روی این محصول قرار داده شده است.)

مشخصات این فایل:

  • نوع فایل:  pdf+ ورد docx 
  • تعداد صفحه : 5 صفحه ( با صفحه به نام خدا)
  • طرح برگزیده(طرح برتر) در مرحله استانی در سال 96-97

قسمتی از این طرح (مقدمه) برای آشنایی شما با این محصول در زیر آورده شده است.

 

مقدمه:

طرحی را که اینجانب برای اجرای ارزشیابی تکوینی و پایانی دانش آموزان در درس ریاضی به­کار برده­ام و آن­را اجرا نموده­ام مبتنی بر نظارت اولیا دانش­آموزان بر روند ارزشیابی فرزندشان است و خود اولیاء به صورت مستمر در جریان ارزشیابی قرار می­گیرند و وضعیت درسی آنها را مشاهده می­نمایند. و با بازخوردی که از طرف معلم در مورد نتیجه ارزشیابی مشاهده می­کنند، می­توانند برای فرزند خود در صورت عدم موفقیت در ارزشیابی راه­حل پیدا نمایند زیرا در اکثر موارد حتی اولیا اطلاعی از وضعیت درسی دانش­آموزشان ندارند تا در پی چاره­جویی برای رفع مشکل درسی فرزندشان شوند. این طرح برای دانش آموزان متفاوت آزمونها و ارزشیابی متفاوتی ارائه می­کند. ارزشیابی را مستمر و هر وقت و هرجا را میسر می­کند.  د

 

 

ر این طرح به طور همزمان اولیاء، معلمان و دانش­آموزان فعالیت دارند و با همکاری یکدیگر اجرا می­شود. و مشکلات حال حاضر که معلمان به علت کمبود وقت نمی­توانند ارزشیابی کتبی انجام دهند را ندارد. میدانیم که ارزشیابی انواع مختلفی دارد اما بخشی که معلم در کلاس درس نمی­تواند به علت کمبود وقت انجام دهد را به اولیاء واگذار می­کند تا آنها آن­را انجام دهند. با این حال شخص معلم بخش دیگر ارزشیابی که مربوط به کلاس درس است، را انجام می­دهد. 

برای دانلود کلیک کنید