نمونه طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ( این طرح در سال 96-97 بعنوان طرح برتر استانی به مسابقات کشوری راه یافته است.)
در این پست برای آشنایی شما با نحوه گردآوری و تدوین یک طرح تجارب برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی ، یک نمونه طرح در قالب وورد و pdf آورده ایم که شما می توانید با دانلود آن با روش کار آشنا شوید. این طرح 5 صفحه دارد. و در سال 96-97 به عنوان طرح برتر استانی شناخته شده است. ( تصویر صفحه مشخصات طرح روی این محصول قرار داده شده است.)
مشخصات این فایل:
- نوع فایل: pdf+ ورد docx
- تعداد صفحه : 5 صفحه ( با صفحه به نام خدا)
- طرح برگزیده(طرح برتر) در مرحله استانی در سال 96-97
قسمتی از این طرح (مقدمه) برای آشنایی شما با این محصول در زیر آورده شده است.
مقدمه:
طرحی را که اینجانب برای اجرای ارزشیابی تکوینی و پایانی دانش آموزان در درس ریاضی بهکار بردهام و آنرا اجرا نمودهام مبتنی بر نظارت اولیا دانشآموزان بر روند ارزشیابی فرزندشان است و خود اولیاء به صورت مستمر در جریان ارزشیابی قرار میگیرند و وضعیت درسی آنها را مشاهده مینمایند. و با بازخوردی که از طرف معلم در مورد نتیجه ارزشیابی مشاهده میکنند، میتوانند برای فرزند خود در صورت عدم موفقیت در ارزشیابی راهحل پیدا نمایند زیرا در اکثر موارد حتی اولیا اطلاعی از وضعیت درسی دانشآموزشان ندارند تا در پی چارهجویی برای رفع مشکل درسی فرزندشان شوند. این طرح برای دانش آموزان متفاوت آزمونها و ارزشیابی متفاوتی ارائه میکند. ارزشیابی را مستمر و هر وقت و هرجا را میسر میکند. د
ر این طرح به طور همزمان اولیاء، معلمان و دانشآموزان فعالیت دارند و با همکاری یکدیگر اجرا میشود. و مشکلات حال حاضر که معلمان به علت کمبود وقت نمیتوانند ارزشیابی کتبی انجام دهند را ندارد. میدانیم که ارزشیابی انواع مختلفی دارد اما بخشی که معلم در کلاس درس نمیتواند به علت کمبود وقت انجام دهد را به اولیاء واگذار میکند تا آنها آنرا انجام دهند. با این حال شخص معلم بخش دیگر ارزشیابی که مربوط به کلاس درس است، را انجام میدهد.