نرم افزار اندروید «با طب سنتی»

- نرم افزار اندروید «با طب سنتی»

نرم افزار اندروید «با طب سنتی»

نرم افزار اندروید «با طب سنتی»

شاید در نگاه اول گمان کنید با برنامه ای مانند برنامه های دیگر تولید شده در مورد طب سنتی مواجه هستید امّا آنچه که موجب شد به طراحی و ساخت این برنامه بپردازیم چند مسئله ی مهم بود که متاسفانه در بیشتر نرم افزار های موجود طب سنتی نادیده گرفته شده اند لطفا به سه نکته زیر توجه کنید تا علت پیشنهاد دانلود این برنامه برایتان آشکارتر شود:

1. مورد اول اینکه بر خلاف باور موجود ،طب سنتی فقط به گیاهان دارویی خلاصه نمی شود بلکه گیاهان دارویی تنها بخشی از طب سنتی را شامل می شوند و بخش دیگر که معمولا ناگفته می ماند بحث درمان های غیردارویی مختلفی است که در طب سنتی وجود دارند و معمولا هرکدام قدمتی چند هزار ساله دارند ،در این برنامه تک تک این موارد شرح داده شده اند و کاربردشان در درمان بیماری ها ذکر شده است ،از این جمله اند:حجامت،طب سوزنی،آب درمانی،زالو درمانی، ماساژ درمانی،بادکش کردن و فصد.

2.مورد دوم این است که برخی به اشتباه مطلبی را در مورد گیاهان دارویی ذکر می کنند که :«مصرف این گیاهان هیچ گونه عوارض و مضراتی ندارد» درحالی که حقیقت غیر از این است ،البته ما منکر خواص بی شمار گیاهان دارویی نیستیم ولی همگان باید بدانند که این گیاهان در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر ممکن است باعث تداخلات دارویی و ایجاد مشکلات زیادی شود همچنین مصرف بیش از حد هر گیاه دارویی خطرات جبران ناپذیری در پی دارد که حتی ممکن است به مرگ فرد منجر شود . در این برنامه در کنار ذکر خواص گیاهان دارویی عوارض احتمالی و مضرات هرکدام نیز بیان شده است.

3.مورد آخر نیز آشنایی با خواص ،عوارض،نحوه مصرف و مواد تشکیل دهنده ی داروهای گیاهی است که برپایه گیاهان تولید شده و به اشکال مختلف قرص و کپسول و شربت و قطره و … در داروخانه ها به فروش می رسد و …

فایل APKنرم افزار پس از انجام مراحل خرید توسط شما قابل دانلود خواهد بود

برای دانلود کلیک کنید