دانلود پاورپوینت مذاکره با آمریکا یا مرگ بر آمریکا- 89 اسلاید

- دانلود پاورپوینت مذاکره با آمریکا یا مرگ بر آمریکا- 89 اسلاید

دانلود پاورپوینت مذاکره با آمریکا یا مرگ بر آمریکا- 89 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

1- مذاکره نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف است

که به منظور نیل به توافق در باره منافع مشترک و در عین حال متضاد به کار گرفته می شود.

2- مذاکره یک ابزار اساسی است تا شما آنچه را که می خواهیداز دیگران به دست اورید.
3-  مذاکره ، هنر رسیدن به تفاهم متقابل از طریق چانه زدن و بحث و استدلال بر سر نکات اساسی است . به عبارت دیگر ، مذاکره مجموعه کنش ها  و واکنش های طرفین معامله بر سر مو ضوع های مورد علاقه که شاید بهتر باشد آن را فرآیند بنامیم به مراتب فراتر از ارائه حضوری یک پیشنهاد  وپذیرش یا رد آن است.

 

اول- پیش از پیروزی انقلاب اسلامی

دخالت در کودتای 28 مرداد 1332
نقش امریکا در تشکیل و تقویت ساواک
حمایت از اقدامات رژیم شاه در سرکوب مردم
حضور و مداخله مستقیم در همه شئون و امور ایران

 

فعالیت این سایتها در فضای مجازی به 3 گروه تقسیم می شود

 

1-تهاجم فرهنگی از نظر ارائه الگوهای رفتار غربی ، لباس و آرایش مورد نظر غربی ها و فروش محصوات تولیدی دراین رابطه

 

2 – سایتهای فکری و ضد مذهبی که با هدف هجوم به افکار ناب و مهدویت اصیل از سوی مکاتب عرفانهای کاذب

 

3- گروههای سیاسی ، به ظاهر طرفدار مردم اعم از منافقین ، سلطنت طلبان ، فراریان از کشور و همچنین پیروان فتنه 88 و

 

منابع مالی این سه گروه از سوی سازمان سیا و موساد تامین شده و هر ساله در قالب بودجه ضد ایران دولت آمریکا لحاظ می شود.
در سال ۱۹۹۵ (۱۳۷۴ شمسی) بیل کلینتون رئیس جمهوری آمریکا دستور داد که شرکت‌های آمریکایی از سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز ایران و تجارت با ایران خودداری کنند
در همین سال، کنگره آمریکا قانونی را تصویب کرد که به موجب آن، دولت آمریکا موظف شد که شرکت های خارجی را که بالای بیست میلیون دلار در سال در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری کرده اند، تحریم کند. این قانون در سال ۲۰۰۶ به مدت پنج سال تمدید شد.
در اکتبر ۲۰۰۷(سال۱۳۸۶)، واشنگتن چند بانک ایرانی را تحریم کرد و سپاه پاسداران را به عنوان گسترش دهنده سلاح های کشتار جمعی معرفی کرد.
طی چند هفته گذشته می توان به طور گزیده اقدامات مرموز و توطئه آمیز دشمنان برضد جمهوری اسلامی را به این شرح فهرست کرد؛ این اقدامات ذیل راهبرد اصلی تغییر محاسبات مردم و
الف: تلاش صهیونیست ها برای شکل گیری آشوب و ناامنی در تهران که لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با هاآرتص وعده اغتشاش و آشوب داد و چند روز پس از آن در روز چهارشنبه آرامش بازار تهران برای چند ساعت از سوی جماعتی با به آتش کشیدن چند سطل زباله برهم ریخت.
ب: اتحادیه اروپا در 15 اکتبر در نشست لوکزامبورگ تشدید تحریم های یکجانبه علیه ایران را تصویب کرد.
پ: رسانه های آمریکایی در سطحی گسترده گزارش دادند که منصور ارباب سیر اتهاماتش درباره مشارکت در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا را پذیرفته است تا اتهام تروریستی به ایران پس از ادعای واهی در سپتامبر 2011 را پمپاژ نمایند.
فهرست ذیل برخی از کشورها و مناطقی هستند که آمریکا در آن دست به این اقدامات زده است:
چین (51-1945)/ آفریقای جنوبی (دهه ی 1960 و دهه ی 1980)/ فرانسه (1947)/ بولیوی (75-1964)/ جزایر مارشال (58-1946)/ استرالیا (75-1972)/ ایتالیا (75-1947)/ عراق (75-1972؛ 1991؛ 2001)/ یونان (49- 1947)/ پرتغال (76-1974)/ فیلیپین (53-1945)/ تیمورشرقی
(99-1975)/ کره (53-1945)/ اکوادور (1975)/ آلبانی (53-1949)/ آرژانتین (1976)/ اروپای شرقی (56-1948)/ پاکستان (1977)/ آلمان (دهه ی 1950)/ آنگولا (دهه ی 1980-1975)/ ایران (1953) (کودتا علیه مصدق)/ جامائیکا (1976)/ گواتمالا (دهه ی 1990-1953)/ هندوراس (دهه ی 1980)/ کاستاریکا (اواسط دهه ی 1950 و 71-1970)/ نیکاراگوئه (دهه ی 1980)/ خاورمیانه (58-1956)/ فیلیپین (دهه ی 1990 و دهه ی 1970) اندونزی (58-1957)- «سیشل»

 

 

عربستان

 

عربستان بالاترین همکاری را با آمریکا دارد اما همواره در موازنه‌ی تجهیزات نظامی از اسراییل عقب‌‌تر است. چرا که آمریکایی‌‌ها نمی‌‌خواهند این کشور حتی با اسراییل برابر باشد. به همین دلیل فروش جنگنده‌ی F15رادار گریز و جنگنده‌‌های F35به عربستان را معلق کرده‌اند تا شرایط اسراییل در منطقه بهبود یابد که البته بعید است. آمریکا در نتیجه‌ی طرح «مارشال»، به اروپا تسلط یافت اما پس از گذشت 66 سال از پایان جنگ جهانی، هنوز برخی صنایع اروپایی به آمریکا وابسته است و با این که می‌توانند بومی شوند اما به دلیل بدهکاری به سرمایه داران آمریکایی، قادر به این امر نیستند.
1-آمریکا ترجمه درست کلمه استکبار است
2-آمریکا یک نظام ضد اخلاقی است که به همان روح استکباری اش باز می گردد. این مقوله را هم در کشورهای مختلف دنیا با تجاوز و مداخله به خوبی به نمایش گذاشته اند.
3-آمریکا پایگاه و مرکز اصلی تبعیض نژادی و تضاد در عرصه های مختلف در دنیا محسوب می شود.
4- دولت آمریکا طرفداران اصلی سیاهی، ظلم و زشتی محسوب می شوند. کارنامه چندین ساله آنها به خوبی نمایانگر این موضوع است .
5- آمریکا مظهر سلطه جهانی محسوب می شود و هر جا که باشد به دنبال سیطره و سلطه گری خواهد بود.
6-دستهای استعمارگر آمریکا به دنبال ترویج فرهنگ های پلشت و زشت در کل دنیا محسوب می شود و با هرگونه حرکت اسلامی ، ایدئولوژیک و دینی مبازره خواهد کرد.
 
سخنان تئوریستین های غربی در خصوص وضعیت کنونی غرب
میشل جانسون، استراتژیست صاحب نام آمریکایی در نشریه «ژئوپولتیک» می نویسد؛ «انقلاب اسلامی در ایران، تجدید حیات دوباره اسلام است. در این انقلاب هیچیک از «ایسم»های متداول نظیر ناسیونالیسم، کاپیتالیسم، کمونیسم و سوسیالیسم کمترین نقشی نداشته است. دنیای غرب باید درک کند با اسلامی روبروست که قرن ها در میان مسلمانان فراموش شده بود… آیا می دانید «الله اکبر» یعنی چه؟ یعنی خدا بزرگ است. این همان شعار مسلمانان در آغاز ظهور اسلام است.

 

خبرگزاری ایتالیایی «انسا» در گزارشی از ایران می نویسد؛ «اسلام نه فقط از صحنه بیرون نرفته است، بلکه در نقاط مختلف جهان از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و به یک نظام قانونمند و پرطرفدار برای زندگی در دنیای بحران زده کنونی تبدیل شده است… رنسانس اسلامی آغاز شده است.
 
چهارمین روندی که در قالب روندهای شش گانه ی پیچ عظیم تاریخی دنیا قرار دارد، سقوط کشورهای دست نشانده ی آمریکا است.
پنجمن روند از سلسله روندهای پیچ تاریخی را روند بیداری اسلامی است.
ششمین و مهمترین روند در جریان پیچ عظیم تاریخی جهان را روند قدرت یابی جمهوری اسلامی دانست است، ایران قویترین زرادخانه ی قدرت نرم در جهان اسلام و در بین ملتهای مستضعف را دارد و این موضوع آمریکا را به وحشت انداخته است.
 
 

برای دانلود کلیک کنید