دانلود پاورپوینت « رفتار مصرف کننده »
دانلود پاورپوینت با عنوان: « رفتار مصرف کننده »
شامل 166 اسلاید با طراحی ارگونومیک و چشم نواز و شامل جداول و تصاویر مرتبط. مناسب برای دانشجویان مقاطع مختلف رشته های مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد و …
بخشی از متن:
نظریه گشتالت
بر اساس این نظریه، مردم معانی را از کل یک مجموعه محرک دریافت میکنند نه از بررسی یک محرک به صورت انفرادی.
اصول سازماندهی محرکها بر اساس نظریه گشتالت:
اصل انسداد بیان میکند که مصرف کنندگان تمایل دارند که یک تصویر ناقص را به عنوان تصویر کامل درک کنند. معنی آن این است که ما تمایل به پر کردن فضاهای خالی بر اساس تجربیات قبلی خود داریم.
اصل تشابه به ما میگوید که مصرف کنندگان تمایل دارند اشیائی که خصو صیات فیزیکی مشابهی دارند را با هم گروه بندی کنند.
اصل شکل و زمینه از اصول دیگر نظریه گشتالت است که در آن یک قسمت از محرک (شکل)برجسته و غالب شده و قسمت دیگر در پس زمینه می رود.