کسب و کار اینترنتی با درآمد روزانه حداقل 500 هزار تومان 100% تضمینی

- کسب و کار اینترنتی با درآمد روزانه حداقل 500 هزار تومان 100% تضمینی

کسب و کار اینترنتی با درآمد روزانه حداقل 500 هزار تومان 100% تضمینی

 

???? توجه ???? توجه ????

✅ اگر دنبال کار قانونی و اینترنتی با گوشی و کامپیوتر
در منزل هستید به راحتی با پکیج موجود در این کانال میتوانید
کسب درآمد کنید و با آموزش های ما از راز پنهان در پشت پرده درآمد های کلان اینترنتی آشنا بشید و بعد از اون میتونید از طریق روش های اصولی و تست شده ما به درآمد زایی ثابت برسید

???? درآمد فوق العاده آن از 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز +تسویه حساب مستقیم و روزانه به حساب بانکی شما

♦️ روزانه 1 الی 2 ساعت کار
فقط با گوشی ( یا تبلت ) یا لپ تاپ ( کامپیوتر )

❗️این روش مانند بسیاری از روش های منسوخ و بی اساس مثل سرمایه گذاری پانزی،تبلیغات کلیکی،شبکه های اجتماعی،تایپ و ترجمه و ای شارژ و دانش بنیان و فروش کتاب و محصول نیست.
جهت ورود به این کار مطالب کانال را مطالعه کنید و از لینک خریدی که در کانال قرار داده شده برای خرید پکیج اقدام نمایید

 

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روشی که آموزشش را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

2. این کاری که ازش صحبت میکنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، نتورک مارکتینگ ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. حتی مثل هیچکدام از این ها هم نیست. این کار، روش بسیار متفاوتی است که قول میدهم به هیچ وجه مانند آن را در سرتاسر دنیای اینترنت پیدا نمیکنید. مطمئن باشید حتی تا الان نمیدانسته اید که همچین چیزی وجود دارد! این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.
متاسفانه نمیتوانم بگویم این آموزش، آموزش چه فعالیتی است. چون همانطور که گفتیم این روش، روش بسیار جدید و متفاوتی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمیدهم و ماهیت آموزشی که حاصل تجربیات خودم هست را لو نمیدهم.

3. آیا این کار از لحاظ شرعی حلال هست؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کار صد در صد حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود.

4. شما میگید که با اون روش که معرفی کردید میشه روزی 1/5 میلیون تومن در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش همچنان بالا و رویایی میماند.

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه هیچگونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان و با هر سطح سواد میتوانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند. این فعالیت اصلا به هیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است بطوری که همانگونه که گفتیم حتی یک کودک یا فرد کهنسال هم میتواند آن را انجام دهد.

6. برای کسب درآمد در این زمینه حتماً باید سرمایه داشته باشیم؟

پاسخ: خیر حتی یک قرون سرمایه هم نیاز ندارید.

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این کار مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. من به شما قول میدهم که با این کار به راحتی به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون قطعا در همان روز های اول این پول رو به راحتی از طریق این کار درمیارید و قرضتون رو میدید. حتی من به بقیه دوستانی که برای خرید آموزش مشکل مالی دارند هم توصیه میکنم که از بقیه قرض بگیرید و آموزش را خریداری کنید چون مطمئنم که در همان روز های اول فعالیت قرضتون رو برمیگردونید. و من انقدر خدا نشناس! نیستم که برای یک آموزش ب درد نخور بگم برید پول قرض کنید! پس اصلا نگران نباشید.

8. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت تکراری بود و یا قابلیت کسب درآمد نداشت چی؟

پاسخ: اگر لنگه این آموزش را در هر جا دیده بودید و دیدید که تکراریه و یا اگر بعد از مدتی فعالیت دیدید قابلیت کسب درآمد ندارد کافیست از طریق آیدی که در کانال قرار داده ایم با ما ارتباط برقرار کنید تا مبلغی که از شما به ما رسیده است را دو دستی به شما برگردانیم.

برای دانلود کلیک کنید