پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه)

- پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه)

پژوهش در مورد استراتژی های بازاریابی اجتماعی با الگوی انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار (مقاله به همراه ترجمه)

مقاله 6 صفحه ای به همراه ترجمه 18 صفحه ای  به صورت word مربوط به سال 2017 در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی

نمونه متن فارسی:

چکیده:

با توجه به پیچیدگی روزافزون شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربر،این بسیار چالش برانگیز است  که برای تبلیغ کنندگان به تدوین استراتژی های خود را از طریق کاربران مناسب نهاده اولیه در تلاش های بازاریابی اجتماعی خود را انجام دهند .  در این مقاله با پیشنهاد یک مدل انتشار مبتنی بر عامل یا کارگزار و تزریق آن به شبکه های اجتماعی معمولی با سه نوع ساختار، با این چالش مقابله می کنیم.یعنی با استفاده از گراف تصادفی ادروس- رنی , گراف جهان کوچک  استروگتز و گراف با مقیاس آزاد باراباسی. ما  این مدل واسطه مدار را با ساختارهای وابسته استخراج شده از  داده های سرشماری شده در چین معرفی می کنیم.  با به توافق رسیدن در مورد فرایند های انتشار اطلاعات آگهی در این شبکه های اجتماعی , ما می توانیم  عملکرد  آگهی های هدف و استراتژی های معتبر را مقایسه کنیم. نتایج آزمایشگاهی ما  نشان می دهند که اعلان دهندگان با استخدام و اتخاذ استراتژی های نافذ باید ابتدا خوب با مهارت متصل شده تا نهاده اطلاعات تنها  برای مشتریان با پتانسیل به جای گستره زیادی از  کاربران کلی باشد.

نمونه متن انگلیسی:

Abstract: Considering the increasing complexity of social networks and user behaviors, it is very challenging for advertisers to formulate their strategies of selecting proper initial seed users in their social marketing efforts. In this paper, we tackle this challenge by proposing an agent-based  propagation model and injecting it into typical social networks with three types of structures, i.e., Erdős-Rényi random graph, Watt-Strogatz small world graph, and Barabási-Albert scale-free graph. We instantiate this agent-based model with demographic characteristics extracted from real-world census data collected in China. By investigating the diffusion process of advertising information in these social networks, we can analyze and compare the performance of advertisers’ targeting and influencer strategies. Our experimental results indicate that advertisers adopting influencer strategies should manipulate the initial well-connected seeds to deliver information only to the potential customers instead of a wide range of generic users.

برای دانلود کلیک کنید