متاورس و رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی با Metaverse به جریان اصلی تبدیل خواهند شد. در طول 20 سال گذشته، رسانه های اجتماعی به یک موضوع غالب تبدیل شده اند. این به افراد امکان می دهد بدون نیاز به سفر به طور مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند و علایق خود را به اشتراک بگذارند. پلتفرم‌های محبوب میلیاردها نفر را به خود جذب کرده‌اند و خطوط بین اشتراک‌گذاری ویدیو، وبلاگ‌نویسی، پیام‌رسانی و انجمن‌ها را محو کرده‌اند. بسیاری از شرکت های رسانه های اجتماعی شبکه های بزرگی از خدمات و محصولات را حول محور عملیات خود ایجاد کرده اند.
امروزه، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مجبور هستند در استراتژی‌های خود تجدید نظر کنند، زیرا باید خود را از همتایان خود متمایز کنند. شرکت ها همچنین به دلیل افزایش آگاهی از حریم خصوصی داده ها، تبلیغات مزاحم و افزایش علاقه به مفاهیم جدیدی مانند Metaverse، رشد کاربران آهسته ای را تجربه می کنند.
Metaverse یک افزونه رسانه اجتماعی است. غوطه ور شدن را در معادله می افزاید و تجربیات جدیدی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. Metaverse بسیاری از عناصر آشنای رسانه های اجتماعی مانند همکاری، تجارت، رویدادهای زنده و تجربیات همه جانبه مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR) را گرد هم می آورد.

با این حال، مدتی طول می کشد، زیرا Metaverse هنوز کاملاً شناخته شده است و فناوری های زیربنایی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود هستند. رگولاتورها به دقت بر تکامل متاورس نظارت خواهند کرد تا آسیب احتمالی به داده‌های کاربر و کاربر را برجسته کنند.
علاوه بر این، مقررات موضوعی مهم برای Metaverse خواهد بود، زیرا رسانه‌های اجتماعی با تبلیغات، اطلاعات نادرست، آسیب‌های آنلاین، نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی داده‌ها و تجربیات کپی‌برداری مواجه هستند. پلتفرم‌های Metaverse احتمالاً با مشکلات مشابه و بزرگ‌تری مواجه خواهند شد زیرا آنها اطلاعات بیومتریک و سایر اطلاعات شخصی کاربران خود را جمع‌آوری می‌کنند.

متاورس چیست

بلاک چین در متاورس