سنگاپور به اولین شهر در متاورس جهانی NEXUS تبدیل شد

نکسوس ورلد، پروژه متاورس متشکل از هزاران قطعه زمین توکن شده، اکنون نسخه دیجیتال افتتاحیه خود از یک شهر بزرگ را در دسترس بازدیدکنندگان مجازی قرار داده است. سنگاپور در متاورس جهانی NEXUS در Afyn فاش شد طبق اعلامیه رسمی که توسط تیم Affin به اشتراک گذاشته شده است، سنگاپور به شهر اصلی در متاورس NEXUS World خودش تبدیل خواهد شد. آواتار دیجیتالی شهر شامل 2000 لات رایگان NFT است.
NEXUS World Afyn ویژگی‌های موقعیت جغرافیایی تلفن همراه را یکپارچه کرده است تا اطمینان حاصل کند که هر قطعه زمین در سنگاپور مستقر در Metaverse به یک مکان مشابه در یک شهر واقعی مرتبط است. هر قطعه با کاشی های شش ضلعی به ابعاد 15047.5 متر مربع (یا حدود 65.9 متر در هر ضلع) نشان داده شده است. درست مانند همه نمودارهای متاورس فعلی NEXUS World Affin، آیتم های آواتار سنگاپور دارای چهار سطح نادر هستند: معمولی، نادر، حماسی و افسانه ای. نمایندگان افین اعلام کرده اند که به زودی شهرهای بیشتری اضافه خواهد شد. لوکاس لی، بنیانگذار و مدیر عامل Afyn، اهمیت نسخه جدید را در نقشه راه پروژه خود از نظر توسعه و پذیرش برجسته می کند:
راه اندازی سنگاپور به عنوان اولین شهر در Metaverse نقطه عطف مهمی برای Afyn است و نشان دهنده تعهد مداوم ما به نقشه راه توسعه محصول است. ما بسیار هیجان زده هستیم که صاحبان زمین NEXUS زندگی متاورس را تجربه کنند و در ایجاد و تقویت اقتصاد مشارکت کنند. این پیشرفت‌های دلگرم‌کننده و ورود شهرهای بیشتر در ماه‌های آینده، مشوق‌های ارزشمندی برای ادامه پذیرش بازی‌های Web3 خواهد بود. فرآیند ادعای بسته مجازی سنگاپور مبتنی بر NEXUS در 17 دسامبر ساعت 12:00 بعد از ظهر آغاز خواهد شد. UTC; همه دارندگان NFTهای “پرچم” واجد شرایط هستند.
فرصت های کسب درآمد جدید در متاورس

در NEXUS World، همه NFTها دارایی بازدهی هستند. بلافاصله پس از ادعای مالکیت NFT Land، بازدیدکنندگان Affyn می‌توانند بخش‌هایی از دارایی مجازی را به سایر بازیکنان اجاره کنند و میزبان بازی‌ها، رویدادها و مکان‌های اجتماعی باشند. هرچه بازیکنان بیشتری با Land NFT در NEXUS World در این فعالیت‌ها شرکت کنند، جوایز بیشتری توسط جامعه مالک ایجاد می‌شود.

متاورس چیست

ارز متاورس