تحقیق درباره اندامهای بالایی انسان

- تحقیق درباره اندامهاي بالايي انسان

تحقیق درباره اندامهای بالایی انسان

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:15

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

اندامهای بالایی انسان

مولی برای حرکت ظاهری

خلاصه: این مول شامل نمونه هایی از ارتقاء خصوصیات مولها و پدیده هایی می باشد که هدف آن تحلیل آنها می باشد در این مقاله ، روندی که دنبال می شود در ارتباط با اندامهای بالایی انسان است به صورت مدلهایی با ابزار و ظاهر بدن نمود پیدا می کند. به طور عینی درک منشاء حرکات انسانی به صورت مدل اجازه می دهد تا حرکات ظاهر انسان مانند قطعات نامحدود بافتهای نرم و ماهیچهایی را ببینیم. به طور کل این مدلها بر اساس فرضیات معتبر طراحی شده است. ملاحظات قبلی که باعث این فرضیات می شوند تقریباً تمام جزئیات را شامل می شوند. در اینجا هدف از تشکیل این فرضیات ساختن آنها می باشد. تجزیه آنها بر اساس روشهای کلی مدل سازی و مطالعات اندامهای بالایی انسان می باشد.

کلید کلمات: اندامهای بالایی، شانه، اسکلت ماهیچه ایی، اندامهای متحرک قابل رویت

  • مقدمه:

بر اساس تئوری مدل سازی، یک مدل به عنوان نمونه ای فرض می شود که یا ظاهری وجود دارد یا به صورت تصوری هستند که بر اساس بورک ها اطلاعاتی را از مدلهای واقعی و پدیده های مشترک می باشند. بنابر این مدل سازی شامل ارتقاء خصوصیات نمونه ها برای هدف تحلیل و بررسی می باشد. مدل فیزیکی اولین ضرورت می باشد. که نیاز وارد به ایجاد نشانه های داخل یا خارجی و قوانین فیزیکی برای تولید خصوصیات مدلها.

خصوصیات کیفی و فرضی هر دو در یک مدل گنجانده می شوند. در مهندسی مکانیک، این مرطه به طور کل با طراحی گرافیکی اعضاء آغاز می شود که به وسیله منحنی های واسط صورت می گیرد. به منظور آسان کردن تحلیل، سیستمهای زیرین شناسایی می شوند و مدلهای مجزا با تبدیل نمدشان به یکدیگر، فعالیتهای خارجی را بررسی می کنند. از زمانی که یک مدل فیزیکی نمونه ایی از یک مدل واقعی شد، تفاوتها تنا در رفتار می باشد. به همین منظور تعیین خصوصیات کلیتی مولها بایستی با دقت زیادی صورت گیرد و با آگاهی از تفاوت انتخابات و فرضیات متناوب باشد.

و…

برای دانلود کلیک کنید