چه کاری می توانید با سرزمین متاورس خود انجام دهید؟

داشتن متاورس در اختیار شما عالی است، اما چیزهایی که به شما امکان می دهد انجام دهید، هیجان انگیزتر است.
متداول ترین فعالیت هایی که مالکان معمولاً در آن شرکت می کنند، ساخت، طراحی، میزبانی رویدادها و ساخت بازی برای بازیکنان است. این فعالیت ها به مالک اجازه می دهد تا خلاق باشد و همزمان با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشد.
برندهای بزرگ قبلاً میزبان رویدادهای مجازی بوده اند و راه را برای کنسرت ها و جشنواره های مجازی آینده هموار کرده اند. با استفاده از آن، این امکان برای بازیکنان معمولی نیز وجود دارد که از منطقه خود برای میزبانی رویدادهای کوچکتر یا ملاقات با دوستان خود استفاده کنند.
راه دیگر استفاده از زمین متاورس اجاره دادن آن است. درست مانند دنیای واقعی، می توانید صاحبخانه شوید و زمین NFT خود را برای درآمد غیرفعال خوب اجاره دهید.
اجاره طرح Metaverse خود به شما امکان می دهد بدون نیاز به فروش کل NFT خود درآمد کسب کنید. در بازی های مناسب، اجاره ها سودآور بوده اند، فقط باید یک بازی پیدا کنید که در آن طرح تقاضای زیادی داشته باشد.
اکتشاف کاربری زمین در Metaverse به تازگی آغاز شده است، بنابراین بدون شک راه های خلاقانه جدیدی برای بازی و کسب درآمد در سال های آینده با ادامه توسعه بازی های موجود و ورود ابتکارات جدید به بازار کشف خواهد شد.